2013. február 27., szerda

Mostanság :)

Üdv!
Ma van időm írni, szóval gondoltam jelentkezem. Ma és holnap vannak a szóbeli felvételik, így 3 órám volt és holnap is csak 3 lesz. Ami még jobb az egészben az az, hogy holnap az első 3 órám rajz :D *-* ♥
Egyébként elvagyok...
Szegény Flo pasi ügyben nincs most a topon és mindig közbejön ez-az.
Chi-channak ma van a szülinapja, szóval itt is kívánok neki sokat és boldogat! ♥
Barni szerelmes, de ő Istenre bízza a dolgokat... Hát nem tudom... ha varnék egy felsőbb hatalomra, hogy történjen vmi jó is az életemben igen csak megőszülnék. O.o
Ágota is szerelmes és Chi is. Tavaszodik.... és batnak a madajak :3 xD
Meetre már nem járunk sajnos, de tavasszal talán majd több életerőm lesz elmászni...

Legújabb alkotásom Gésa címre hallgat és anyának festettem szülinapjára, mert neki meg tegnap volt. Nem várt sikert aratott nála, nagyon tetszett neki. Bekereteztette és kitette a nappaliba. Örülök, hogy ilyen örömöt tudtam neki szerezni. Ma elvittem mama jóvoltából szülinapi bevásárlásra, vettünk pár új göncöt. Hazaértünk és pakolni támadt kedvem. Az ékszereim között matattam, amikor rájöttem, hogy iszonyat sok bizsumat nem hordom és olyanokra is akadtam, amik tök jók de el is feledkeztem róluk.... Múúú... :"D
Szóval, a festményem :

Egyébként mai reggelem hatalmas volt. Floval és Gargyusszal meg Grétivel kiültünk Egy Akatsukis Életét nézni a folyosóra, mert a termünkben nincs rendes WiFi és a folyosón erős a jel. :"D Ott ültünk a terem előtt és hangosan röhögtünk Danci idióta és agyzsibbasztó poénjain. Ő egy isten ♥ ><"

Apropó, ma gyorsan el kellett hagyni a sulit, még a rádióban is minden szünetben bemondták, hogy 3 perc áll rendelkezésünkre elhagyni az épületet. Nem vagyunk mi annyira iskola szeretők, hogy így kelljen minket kinoszogatni. :")
Máté meg ott állt a lépcső alján, mert a hátsó ajtón kellett kisurranunk, mert megkezdődött a felvételi tájékoztató. Rám nézett én meg elkaptam a fejem, mert olyan viccesen nézett ki öltönyben. Nagyon feszíteni próbált, csak válltöméssel is nagy volt rá az öltöny. :"D xD Nem tudtam nem elröhögni magam. Bocsi Máté :"D !

Hát kb. így telnek megyós napjaink. Pénteken megyünk Chivel és a többiekkel megünnepelni a szülinapját. Egy kis csajos délután.  ♥ Már várom. :D
Ennyi lennék mára.
És még egy titkos Flo imitátor is megjelent a chatben.... Hová lesz ez a világ? :"D XDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése