2013. november 24., vasárnap

Craig Mabbitt #2

Üdv!
Tegnap és ma éjszaka hoztam össze ezt a rajzot Craig Mabbitt-ről Paint Tool Saiban.
Igaz, már a rajzos blogomra kiraktam, de ez a blog...hmm... hogy is mondjam közelebb áll hozzám és eleinte csak ide tettem ki a rajzaimat. Most ügyebár ott a deviantartom is pluszba. xD Meg a Facebookom... Hmm... szóval egyesek ki lehetnek már szegény Craigtől :"D De én ismert akarok lenni. Már mint nem én magam, hanem az alkotásaim. :D Úgyhogy sorry. >o<"
Egy W.I.P. (bevágtam az eredeti képet is mellé. ):



És tádáááá itt egy Craig Mabbitt :


Pont egy hónap és karácsony. ^^ Annyira nem várom, de szeretem ezt az ünnepet.
Akarok egy Escape the Fate-s pólót, amin Craig van *----* Ez a legújabb célkitűzésem. XD
Azt hiszem belecsavarodtam ebbe a fickóba, mint annak idején Adam Lambertbe és később Vic Fuentesbe is. xD Bár Vic fiút még most is szeretem, de Craig a no.1. *Q*
Amúgy semmi érdekes nem történik mostanában. Suli. Kb. ennyi az életem. Meg ugye rajzolok és folyton zenét hallgatok. Már a szüleimet is megfertőztem. :'3
Hátőőőő... ennyi lennék mára.
Puszi a népnek! ^3^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése