2013. november 18., hétfő

Rég írtam...

Yo!
Nagyon rég jelentkeztem. Nem sok minden történik velem mostanság. Múlt héten beteg voltam, most se vagyok még 100%-os és még be is kell pótolnom egy csomó mindent.
Meg ugye inkább a másik blogommal voltam elfoglalva. Kaptam egy rajz tabletet is, most azzal nyomulok. xD
Rájöttem, hogy túl hamar kiismerem az embereket és néha egyik-másik személyt alig bírom elviselni. Utálom, hogy ennyire felszínesek és önzőek egyesek. Észre sem veszik, hogy mit művelnek, de a Grenma szám jól mondja: "Ami beette magát a szívedbe ott is marad..."
Haragszom, mert ennek nem így kellene lennie, de azt hiszem ez most nem rajtam áll. Néha mélyen a dolgok mögé kell látni elhagyva a cicomát és akkor sejthető meg mi is rejtőzik a pompa és a mézesmázos szavak mögött.... Sajnos az én esetemben talán romlott almát találtam, ami eleinte nem látszódott. Viszont mikor belekóstoltam érzetem meg csak igazán, hogy ez az íz nem nekem való. Legjobb lesz ott hagyni azt a gyümölcsöt ahol volt és csak minden szó nélkül elillanni. Szépen. Úgy, ahogy a reggeli ködfátyol is lassacskán eltűnik a bűzölgő, szennyes város forgatagában.
Azt hiszem a tél beköszöntével egyre melankolikusabb állapotba kerülök. Ez most egy ilyen bejegyzés.
Sajnálom... Bár ezeket a szavakat nem nekem kellene mondanom. Vagy inkább hallani sem akarom...

De hogy mégse ilyen borongós hangulatban váljak el tőletek, kedves olvasóim, mellékelem ezt a képet:
Mágikus hmmm... talán.... bombázó....NEIN! Krisztina... igen! :)

Eto... Fairy Tail fan lettem. Jupí. :P

És a hangulatomhoz illő zene:
"Hitorikiri no sabishisa 
Hitotoki no hohoemi 

Anata ga kureru mono wa 
Minna itoshii..."

Azt hiszem újra fogom nézni. És mint már annyiszor, most is elmondom, hogy igazad volt Krenai, Yuuko teljesen olyan, mint én . >o<
No, ennyi lennék.
Ágyő! ><"

2 megjegyzés:

  1. Olvasva az utolsó bekezdésedet akkora nagy mosoly jelent meg az arcomon h el se tudod képzelni ;DD Mindig imádom, ha megemlítesz :3

    VálaszTörlés