2013. április 5., péntek

Brutál álom és Psycho-Pass :3

Ma azt álmodtam, hogy anya valamiért kifizetett nekem egy plasztikai műtétet. A műtét során felvarrták a szemem, a szám és a nyakamon a bőrt összehúzták. A varratok még benne voltak a fejemben. Szörnyű, nyomasztó érzés volt, ráadásul nagyon kényelmetlen, feszítő, fájdalmas is egyben.Ezért beálltam a nappaliban lévő tükör elé és elkezdtem kiszedni a varratokat. Először a szemeimből, majd a számból. A legfájdalmasabb a nyakam volt. Végig éreztem álmomban, ahogy húzom ki a húsomból a zsinórokat, hallottam a cuppogós hangot. Anya végig a hátam mögött állt és értetlenkedett, hogy akkor meg minek fizette ki a drága műtétet, ha úgyis kiszedem a varratokat?! Az arcom végre teljesen rendbe jött, a feszítő érzés megszűnt és csak apró lyukak jelezték a varratok egykori helyét. Anya nagyon paprikás volt, de érződött a hangján, hogy nagyon megkönnyebbült, amikor visszakaptam az arcom.
Aztán meg a fogam kezdett el rohadni, de amikor kiesett, utána vissza is nőtt. Nagyon fájt ez is és láttam, hogy a gyökeréből ilyen barna cucc jön ki.
Tiszta horrorisztikus volt! xD

Szerintem ennek az álomnak a kiváltója a Psycho-Pass című anime volt. Tegnap éjszaka lenyomtam 15 részt. Egyébként iszonyat jó anime! Érdekes témákat boncolgat és alapvető emberi, társadalombeli hibákat mutat be a maga véres, brutális, kegyetlen módján. Ettől a viszonylag felkapott és új animétől nem ezt vártam. Valami lagymatag sci-fi-re számítottam, amiben pisztollyal rohangálnak az emberek, a hősnő és a hős mindenkit megment. Viszont pozitívan csalódtam!
Elgondolkoztam vajon nekem ilyen álmok után milyen lenne az animében a pszicho-képem és a Bűnelkövetési Együtthatóm. xD Lehet börtönbe csuknának....? :P Aztán belőlem is Kényszerítőt csinálnának. Azt hiszem egy olyan gyönyörű műanyag világban jobb is lenne Kényszerítőnek lenni. Nem sok választásuk van, de ők tudják vagy legalábbis sejtik az igazat és azért váltak kitaszítottá, mert végtére is olyan gondolatok támadtak a fejükben, amelyek rendszer ellenesek és meghámozhatják az cukormázzal bevont rothadó almát. Kérdés: ha választani kéne, hogy a Szibülla Rendszerben egy karrierista, ám vak dolgozó lennék vagy egy Kényszerítő, akinek nincs sok joga, állandóan ellenőrzik, mindenétől megfosztják és bűnözőkre kell vadásznia, de legalább látja a fától az erdőt akkor ezek közül melyiket választanám. Nos, valószínűleg ötvözném a kettőt. :D Karrierista lennék, de vagyok olyan erős elméjű, hogy még ilyen dolgokkal a fejemben is megőrizném a megfelelő pszicho-képem és közben mindenről próbálnék informálódni, amit a média eltussol. Ilyesmi a főhősnőnk is :D Csak szegényke eléggé naiv és jóhiszemű.
No, de nem boncolgatom tovább ezt a témát, még azt hiszitek, hogy becsavarodtam >< :P

Itt a Psycho-Pass op 1. Az op 2 nem tetszik. Az első op-k mindig jobbak. Lehet azért, mert már ahhoz kötöttem az animét és valamiért ezeknek a dallamuk és a szövegük is jobban hozzáillik az adott műhöz. Az endingekkel is hasonló a helyzet. Az op 1 tükrözi az anime őrületét, felveti a legfontosabb kérdést, az ending 1 pedig kifejezi ennek a fájdalmasságát. (egyéni vélemény, nem szükséges egyet érteni.)

 Psycho-Pass op 1 dalszövege magyarul (Anime Addicts fordítása)

Megtöltik elmém a dolgok, melyeket el kell rejtenem mások elől
Szem elől tévesztettem utamat a hibátlan világban
A lehetetlen megingat hitemben,
mivel a világból csak azt ismerem, amit lát  szemem
Elég lesz ez, hogy felfedjem kilétét?
Műanyag taktika
Hé, mások hogy képesek eszüknél maradni
ebben a gyönyörű műanyag világban?
Ebben a túlságosan is szép világban
valami mégis árnyékot vet szememre
és szívem elvész a végtelenített tükröződésben.
Titokban érted ölök, titokban érted ölök
Olyan titok ez, melyet megőrzök neked
Gyönyörű műanyag világ,
 ne öltöztesd a jövőt hamis színekbe!
Gyönyörű műanyag világ,
őrizd meg a titkos érzést!

Psycho-Pass Ending 1 magyar dalszövege (AnimeAddicts fordítása)
Úgy tűnik a tündérmesék mára kihaltak
A kórházi szoba téglafalai közt dalom se cseng tisztán
A ködszerű füst ölén vörös hold kél
Rajta, nézz rám! Ne fordítsd el tekinteted
Fekete rácsok közt születtem
Remélem, a gonosz elnyeri büntetését
Annyit kapsz az igazságból, amennyit csak kívánsz
mielőtt elpusztíthatnád vagy az pusztítana el
Megfizetem végzetem árát, tarts hát velem,
névtelen szörnyeteg.

Találtam egy jó amv-t is (bár a zene iszonyatos, de ez volt a legnormálisabban összevágva)  :33 (asszem ez az anime bekerül a top5-be nálam *-*)

Naneee :"D ^^"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése