2013. április 23., kedd

Tavat van *--*

 2 óvodás beszélget:
-Tavat van.
-Mi??
-Tavat van.
-Mi? Nem éjtem.
-Batnak a madajak.
-Jaaa, tavat van *-* xDDD

Üdv! Rég nem írtam. Nem lustaságból, egyszerűen csak nem nagyon jutok gépközelbe, mert mindig jön valami, vagy épp a tanulni való akadályoz. (Na jó, azért ha annyira akarnék lenne időm pár sorra ˇ-ˇ)
Aber, most itt vagyok.
Nos.... jó sok mesélni valóm van. Mivel is kezdjem?
Először is:
Múlt hét pénteken ott aludtunk Flocinál Gotha, Chi és én. Jó kis nap volt. Délután bementünk Csilla nénihez és a leendő 9.-esekhez és modellt álltunk meg kimentünk a Megyó elé rajzolni. Mókás volt ^^
Auztán spuri Floékhoz, ahol lecuccoltunk és mentünk a Nagy erdőre. Szép hely. Még nem nagyon voltam arra. Meg ugye rengeteg helyes pasi ült a békás tónál és Écivel legeltettük a szemünk. Most mi van? xD Szingli vagyok na. :P
Itt a tavasz és mindenki szerelmes, mindenhol romantikusan andalgó párok vannak. Olyan ez mint a kolera. Tejed O.O
Én is elkaphatnám már. Amúgy nem is volt igazából tavasz, egyből bejött a nagy meleg, biztos ezért nem estem szerelembe xDDDD :"D
Vettünk vatta cukrot is. Fini volt. (Bár ez a képen nem látszik az arcomon :Đ)

Besötétedett, de még kicsit kiültünk beszélgetni a parkba, aztán visszamentünk Floékhoz, ahol UNO-t játszottunk. Soha nem játszottam, de 2-ből egyszer nem veszítettem. Ezzzzazzz! XD
 (bár sztem szimplán hagyták, h utolsó előtti legyek, mert sajnáltak. C': )
Jött a vacsi, közben idióta videókat néztünk és röhögtünk egy csomót. Meg régi fényképeket nézegettünk Floról és Gothával kettőn a sírásig röhögtünk xDDD Legközelebb lefényképezem  és ha rossz kedvem van, akkor csak megnézem. >o<"

Amúgy filmestet terveztünk, de csak egy filmet néztünk meg teljesen, vmi béna fantasyt. Gothával vérre szomjaztunk de Chi bealudt, Flo fosott a horrortól, úgyhogy végül annyiba maradt. :S Na, majd legközelebb nem ússzák meg. :3 Muhahahahhahahaaa :D
Flo felvette az ilyen állkapocs emelő valamijét, amitől nem tudott rendesen beszélni és sejpített. Mi meg persze szívattuk a Mit sütsz Kis Szűccsel meg hasonlókkal.
Mire ő: -Kapjátok be!
Én: Na mit? :D
Flo: - A fafomat! xDDDD

Már olyan hajnali 2 óra lehetett, amikor Flo, Gotha meg én még a sötétben beszélgettünk. Chi az beadta az unalmast. Egyszer csak beszélünk Flohoz, de semmi válasz. Kb. 2 perc alatt bealudt és amikor kérdezgettük, h fent van-e még, csak halk horkolás volt a válasz. Hát ok. :"D
Gothával még 4-ig dumáltunk aztán mi is bealudtunk.
Amúgy az alvás volt a legviccesebb. Ugyanis 4-en aludtunk egy ici-pici szobába. Hajnali 1-kor jöttünk rá, hogy nem fér be a matrac a szobába, de megoldottuk. Bepaszíroztuk az íróasztal és az ágy közé és annyira fel volt gyűrve, hogy befértem alá. Chi meg rám feküdt. xD
Chi aludt az ágyon, mi ketten Gothával és Flo beszuszakolt mögénk egy másik matracot. Az is csak begyűrve fért el és úgy állt, mint a betegágyak. XDD Egész otthonos volt. :"D
Legközelebb Gotha a kádban fog aludni. Legalábbis ő ezt szeretné. Fura dolgai vannak a csajnak. ^^ Amúgy annyira édes. Azokkal a hatalmas zöld szemeivel és a trollface-vel. :33 Imádom ♥










Szombat reggel hazazötykölődtem a busszal és el is rohant a hétvégém.
Hachi és Tibi összejöttek, ami eléggé fura. Soha nem tudtam volna őket elképzelni együtt. Max. 1 hónapot adok nekik. xD
Ootanit meg pont tegnap dobta a csaja és még sírt is. Szegény. :S Majd 2-3 nap múlva úgy is más csaj vállán sírja ki magát. :P

Ott leszünk a ballagáson, mert mondván a 9.c oly' aktív és minket is beszerveztek. Én ennek örülök. ^^ Mi fogjuk az embereket fogadni a bejárati ajtónál :D

Tegnap a föld világnapja alkalmából szemét szedés volt... Hát... szemét szedés level 9.c.


Apropó. Tegnap megcsípett egy darázs és a kezem még mindig fel van dagadva, viszket és piros. De amúgy tök jól megvagyok ><"
Kb. ennyi lenne a helyzet jelentés.
Design váltás hamarosan. Szavazzatok!
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése