2013. április 4., csütörtök

Vége! De el sem kezdődött...

Álmok, megérzések. Igen. Ez vagyok én. Annyira tudtam! Ha én nem álmodok azzal, akit "szeretek" az már eleve gyanús. Szokatlanul rossz érzések törtek rám, legbelül tudtam, h soha nem is volt köztünk semmi. Vagy ha volt is, akkor azt a hervadó virágszálat is gyökerestül téptem ki a szívemből. De csak egy kósza kis gaz volt, nem hagyott nyomot. Fura... Tudtam, h ez nem lesz hosszú életű. Összesen ha tartott 5 napig.
Megbeszéltük már a találkát is, rajzoltam is neki. Ez a Kisame neki készült. Nem utálom ezt a rajzot, nem szakítom szét. Ez is egy fejezete az életemnek.

Tegnap és ma pedig ezt alkottam. Ezért nem beszéltem vele 2 napig. Sokat dolgoztam ezen a festményemen. Mintha a jövőt festettem volna le. Noha szimbolikusan.. Miközben csináltam végig a szerelem elmúlása járt az eszemben. Végül is maga a kép is eléggé jól kifejezi az elmúlást.

Erre mire ma fölnézek Facebookra, hát nem meglátom, hogy kapcsolatba van egy olyan csajjal, aki végig gyanús volt nekem?! A történelem megismétli önmagát. Talán pont egy éve játszották el velem ugyanezt és annyira tudtam legbelül, hogy megint ez fog belőle kisülni.
Persze egyből írtam neki, lemondtam a találkát, erre fölháborodott és azt mondta, h ez csak FB kapcsi, meg h 140 km-re laknak egymástól. De a FB kapcsolat is kapcsolat! A női megérzéseim nem csalnak. Az elejétől gyanús volt a csaj. Ráadásul Flo és a bátyója 250 km-re vannak egymástól, mégis nagyon is szeretik egymást és egyre komolyabb a kapcsolatuk. Engem ne etessen! Nem vagyok hülye, csak mert 15 vagyok.
Apropó, a kor! 2 napja tudtam meg, h 21 éves. Azt mondta őt nem zavarja a korkülönbség, meg h az előző barátnője is velem egyidős volt. Őt lehet nem zavarta, de bennem már akkor motoszkált valami... Egy 21 éves férfi már nem csak ártatlan tini szerelemre vágyik. Én meg nem az a fajta lány vagyok, aki odaadja magát az első szembe jövőnek.
Utána meg leoltott, h érettebbnek gondolt. Miért? Az az érett viselkedés, ha elhiszem minden mondatát és ész nélkül találkozgatom vele?! Nem veszekedtem, nem hisztiztem. Közöltem a tényeket. Ez már önmagában is érett viselkedés szerintem. No, mindegy. Újabb tapasztalat. Nem haragszom, nem utálom. Semleges. Jól vagyok, még csak könny sem gyűlt a szemembe. Röpke 20 perc alatt lenyugodtam és már csak mosolygok azon, hogy mindezt előre láttam, csak eltakartam a szemem, mert nem akartam tudni az igazat.
Csak majd Oszakén lesz ciki, ha összefutunk... XDDDDD
No, pá! :33
Búcsúzóul egy animés önarckép a deviantART-os profilomhoz :
kukkantsatok be a devi-s oldalamra (bár az összes rajzom a blogomon lelhető meg, ott csak a legjobbak vannak) : http://kykkyhimitsu.deviantart.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése