2013. július 1., hétfő

Hinnye, de aktív vagyok xD

Yo!
Ahogy láthatjátok nagyon belelendültem a blogolásba. :'D Azt hiszem ez a Top30 lista nagyon szűk, lehet lesz ebből Top 40 vagy 50 is. :'D Főleg, hogy mindig újabb darabokat nézek meg és nálam a "kedvenc" igencsak képlékeny dolog. Bár azt hiszem a DTB még sokáig az 1. helyen fog trónolni.
Hümm...nos, a tegnapról...
Ügye mamának a szülinapján voltunk. Anya főzött, meg anyu tesójáék hoztak még tortát, sütit meg hasonlók. Engem beszorítottak uncsimék közé, de ott jó helyen voltam. Ha Árpi meg én összekerülünk, abból jó nem származik. Nem is tudtam, hogy szereti az EAÉ-t. Egész végig csak azzal poénkodtunk. Idéztünk belőle. Mert egy igazi EAÉ fan tudja kívülről a sorozatot, mint a hívők a Bibliát... :'D
Szóval a két kocka és egy téglalap unokatesó trió összefutott, nagyot alakított, majd elvonultak és egyedül hagytak a fronton. :'D
Ott voltak még másik uncsimék is (azért itt most felnőttekről beszélek, mind 24 fölött vannak, csak én vagyok 15 xD) és Csilu hozta Petikét. Nos, öööö...izé. A felnőttekből kibeszélem én a lelket is, de egy 5 hónapos gyerekkel mi a tetves bagolyülepet kezdjek? Két hatalmas kék szemével nézett rám és várta,  hogy mondjak valamit. Lányos zavaromban benyögtem egy béna "Hellót" és ezennel véget is ért a mi kettőnk barátsága. :'D Látszik, hogy mindig is felnőttek vettek körül. Egykeként pedig azt se tudom, hogy fogjak meg egy ilyen kis...kis izét. Anya mindenképp azt akarta, hogy fogjam meg, de hogy az istenbe? :'D Én nem vállalok azért felelősséget, ha a gyerek agyrázkódást szenved. Így hát elutasítottam. Szegénynek meg görbült a szája. Milyen szívtelen vagy Kykky néni! :( xD
Egyébként nagyon édes egy kis lurkó, messziről jó nézni, ahogy nézeget, nyáladzik meg hasonlók. :')
Annyira nem is volt szörnyű ez a szülinap. :D

Hümm... Ja, igen. Tegnap elkészítettem a mangám 3. oldalát, már csak a MangaStudiot kéne valahonnan lelopni. xD De shhh! ;D
Egyébként itt még be sem jelentettem, hogy a kykkymanga.wordpress.com áttelepült mlapra és manga-world néven fut tovább.
No, ez a bejelentés is megvolt.
Másik:
Kedvet kaptam egy Top valahány manga listához is, szóval neki is állok, néhány órán belül pedig ki is teszem ide. :)
Ja, még valami:
Ugye ma hivatalosan megszűnt a Google Reader, tehát mostantól ha valaki követni akar, az tegye meg az utcán. Dehogy! Szóval, aki továbbra is követni akarja a blogot, az kattoljon erre az iconra, ami egyébként bal oldalon is ki van téve:
Follow on Bloglovin
Utána pedig a Follow-ra.
Asszem ennyi lennék. Most pedig munkára fel!
Mindenki kész? Igen is kapitány! Hangosabban! Igenis kapitááány! óóóóó....
Na jó, hagyjuk. ^^'
Sayonara! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése