2013. július 10., szerda

Életképek

Yo!
Először is azzal kezdeném, hogy itt aludt pénteken Gotha és Flo. Jól elvoltunk és közelebb kerültünk egymáshoz, még én is megnyíltam valamilyen szinten, ami nagyon fura. :O Nem szoktam magamról ilyen jellegű, komoly dolgokat elmondani. Ez lenne a bizalom...?
Persze azért nem sok komoly pillanatunk volt. Hajnali 6-ig fent voltunk. Tisztára kiütöttem magam ezután. X.X Megnéztük a Végső Állomás 4-et... Enyhén szólva tevekaki volt. :')

Aztán fényképezkedés Eddel:




 Mert sehogy sem akart megmaradni xD

A mangámmal haladok, tegnap kaptam egy e-mailt, amiben egy srác a segítségemet kérte, hogy tanítgassam, mert ő is mangát készít. Ez ilyen vak vezet világtalant, de hát ha olyan szépen kérte... Nyu. Q.Q xD

Ma mennem kell a könyvtárba. Kötelező közmunka program. Fasza. -.- Semmi kedvem hozzá. :/
Új rajzom a másik fb profilomra:
Tipikus facebook póz... Vagy mégsem? Muahaahahahahahahahahaa

Most ennyire futotta.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése