2013. július 14., vasárnap

Díjak

 
Én is kaptam 2 díjat Diamante-től és Krenaitól. Arigatyó! ^^
SZABÁLYZAT
1. Linkkel jelöld azt az embert, aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2. Válaszolj a 10 kérdésre, amit a neveződ kiírt!
3. Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra!
4. Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5. Jelezd a jelöltjeid blogjain, hogy jelölted/nevezted őket!
2. Válaszok:
1. Volt már gondolkodás változtató könyv/film/sorozat az életedben?
Biztos volt, de most így konkrét példákat nem tudok felhozni. Valamilyen szinten minden olyan mű után elgondolkozom az életemről, ami egy kicsit is megfogott. 
2.Mit olvastál utoljára?
Fencsik Tamás; Havas Henrik: Apám szép volt
3. Ha teljes ellentéte lennél önmagadnak, milyen lennél?
Egy pláza cica, akinek nincsenek álmai, célja, nincs egyénisége és csak a mának él. 
4. Milyen stílust követsz?
A Kykky stílust. Nekem egyéni stílusom van. Ilyen vöröses-feketés néha durvább, néha cukibb. Épp amilyen kedvem van. Nem mondanám magam rockernek sem. Én én vagyok. :) 
5. Van saját Csodaországod? 
Persze, hogy van. Nem mondanám valami csodásnak. Mindig sötétnek, véresnek és ijesztőnek képzeltem, rengeteg démonnal, szörnnyel, de valahogy szeretem ezt a borzongató világot. :3
6. Kék, zöld, piros vagy sárga körömlakk?
Egyértelműen  piros :D 
7. Melyik a kedvenc országod, és miért?
Japán. Igaz, soha nem jártam ott de mindenképp el akarok jutni oda. Tetszik, hogy náluk a közösség fontos, az emberek tisztelik az idősebbeket, bár a nők el vannak nyomva, de olyan más, olyan furcsa az egész kultúrájuk, hogy mindenképp meg akarom egyszer az egészet tapasztalni testközelből.
8. Félsz az iszákosoktól?
Félni nem félek, inkább iszonyodom tőlük. Egyenesen gyűlölöm őket...
9. Ha találkozhatnál egy hírességgel, ki lenne az?
Jó kérdés... Talán Vic Fuentessel. Viszont annyira nem tudjuk milyenek emberileg ezek a közszereplők, hogy nem lehet őket megítélni. Kinek milyen az imidzse.
Bár ha ő is hírességnek mondható, akkor Fekete Danival szívesen összefutnék :D 
10. Mitől félsz a legjobban?
Attól, hogy kifogy a csoki a hűtőből. :'(
2. Válaszok:
1. Ha bármit megtehetnél újra és megváltoztathatnád egy döntésed, akkor mi lenne az?
Semmit nem bánok annyira, hogy változtassak rajta. :) 
2. Mik a kedvenc zenéid?
A mostani kedvencem az az Avenged Sevenfold: So far away c. száma, de imádom még ezeket: Abingdon Boys School, AFC, The Grenma(Új hős), Escape the Fate(Ungrateful) stb.
3. Szeretsz olvasni? Kedvenc könyveid?
Igen. Bár mostanában nem olvastam vmi túl sokat. Kedvenceim: Egy gésa emlékiratai, Tízezer könnycsepp, Teleki Blanka, A Napkirály kémnője, Tavirózsa színház, Apám szép volt stb.
4. Ha bármilyen állatod lehetne, akkor mit tartanál?
Varjat. *-* Annyira szeretnék egyet. Elnevezném Sasu2-nek :3 
5. Milyen álmaid szerelme?
Nem álmodozom ilyesmiről. Legyen jó fej és jó haver, de közbe szeressen is és fogadja el a furcsa dolgaimat. ˇˇ Bár a hosszú haj nem hátrány :3 !
6. Van benned valamilyen művészi tehetség? 
Szeretek rajzolni ....^^
7. Milyen nyelven szoktál hallgatni zenét?
Angol, magyar, japán. :)
8. Van olyan személy az életedben, aki nélkül nem tudnád elképzelni az életedet?
A szüleim és a legjobb barátaim. ^^
9. Törték már össze a szívedet?
Nem igazán. Volt, hogy rosszul esett vmi, de nem sírtam meg nem depiztem. 
10. Élvezted a kérdésimet? :) vagy csak fárasztottalak velük xD
Jók voltak. :D Kb. ilyeneket vártam tőled. ^_^
3. Nevezettek alias az áldozataim:
Nos, 10-et én se írok, mindenki kapott már szinte ilyen díjat. Nem is kell a kérdésekre válaszolni, akinek nincs kedve. ^^
4. Kérdéseim:
1. Milyen szagok emlékeztetnek a gyerekkorodra?
2. Mi az a dolog, amit mindenképp meg akarsz tenni az életed során?
3. Seme vagy uke? xD
4. Mit gondolsz az öngyilkosságról?
5. Kipróbálnád valamelyik drogot/drogokat?
6. Szerinted elítélendő a szülők által kikényszerített házasság egy idegennel?
7. Ha egy napra megállíthatnád az időt és rajtad kívül minden és mindenki lefagyna, mit csinálnál?
8. Szeretnél tetoválást, és ha igen milyet és hova?
9. Ki lenne az a mesebeli karakter, akivel szívesen találkoznál?
10. Mi akartál lenni kiskorodban? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése