2013. július 12., péntek

Sayonara Rozi-chan! :S :D

Nyüsszentés nektek!
Először is kezdeném azzal, hogy tegnap elkezdtem dolgozni a kötelező közmunka miatt az itteni könyvtárban. Ma is mentem. Igazából jó hely, csak kicsit unalmas. Azért elvagyok. ˇˇ

Alig vártam, hogy ma hazajöjjek, mert anyával mentünk új gépet venni (végre!) *-*. Ne higgyétek, hogy nagyon el vagyunk eresztve anyagilag, csak elkezdem költeni a ballagási pénzem, amin 1 évig ültem. ^^"
Bementünk a PC Maxba és az eladó pasi csak nézett ránk. Nézegettük ugye a gépeket, majd szóltunk neki, hogy segítsen mégis milyen gép a legjobb stb. Odajött és elkezdte nekünk a legvacakabbakat mutogatni. Ugyan olyat akart ránk tukmálni, mint amilyen Rozi is. Mert Rozit is innen vettük. Kiszolgálta magát a csajszi, 3 évig hű társam volt. Igaz a hűtőventilátora miatt jobb fülre megsüketültem és megtanultam türelmesnek lenni. Vigyáztam rá, pedig néha nehéz volt megállni, hogy ne gyújtsak bele egyet, de nem tettem. Eskü. X.X

Khöm... szóval mondtuk a paskónak, hogy mi nem épp ilyenekre gondoltunk és ráböktem a legjobb gépre az ottaniak közül. Az meg csak nagyokat pislogva rám megkérdezte: -Mire kellene?
Én: -Grafikus programokhoz, pl. : Photoshop, MangaStudio stb.
Ő: -Milyen Studio?
Én:-Manga...
Ő:- MANGA?! Hümm... *csodálkozó tekintet* Jó.

Aztán nagy nehezen sikerült megvenni az új gépemet. Volt rajta ilyen ragasztó csík, a pasas meg szépen letakarította nekünk. x)
Végül anyám a kezembe nyomta a kocsi kulcsot, hóna alá kapta a gépet és angolosan távoztunk a boltból. Az ajtóban még ráléptem szegény sarkára, közbe meg azt mondogattam neki: -Vigyázz!
Mire anya:- De hát te lépsz rá a sarkamra!
*nagy röhögés*

Aztán odamentünk a kocsihoz. Megálltunk a hátuljánál. Nem tudtuk eldönteni hova tegyük, végül a csomagtartót nagy nehezen kinyitottam. Anya betette a gépet és öcsém betakargatta rózsaszín pokróccal!!! xD
Aztán lecsuktam a hátulját és a por szabályosan beterített minket. Már értem a pasas miért csak olcsó gépeket mutogatott... Ilyen kinézetű kocsival akár a sivatagból is érezhettünk volna.
Anya erre csak ennyit fűzött hozzá: -A nőknek a lakásuk tiszta, a kocsijuk meg retkes. ˇˇ
Milyen igaz!
Azért azt hozzáteszem, ezt az egész jelenetet a pasas látta a boltból. Legalább lesz mit mesélni este a haveroknak... :'D
Azért az bosszant, hogy micsoda hím soviniszta világban élünk. Ha két nő bemegy egy informatikai üzletbe, azokat egyből lekezelik és hülyének nézik, mert a nők nem vehetnek férfi nélkül gépet, mer' hogynízazmárki! o.O
Megjegyzem: apám egyáltalán nem ért a számítástechnikai cuccokhoz és sikerrel rongálja őket. -.-

Nap csúcspontja:
Anyám ideadja a táskáját, hogy horgásszam elő a lakáskulcsot!
Challenge accepted!
Belenyúlok és öcsém egy komplett házat sűrített bele, némi eső erdő feelinggel kompinálva. Egy fekete medve elkapta a kezem és megcsípett egy királykobra és közbe kiugrott egy totojmász, de sikeresen előszedtem a kulcsot.
Csak ennyit tettem hozzá: -Ebben még Bear Grylls is eltévedne öcsém! :O

Aztán felhívtam egyetlen és kedvenc unokabátyám, hogy olyan egy cukorfalat édes kis kockásfülűnyuszimuszi legyen már kedves telepítse fel a Windows-t xDDD
Ő meg jött, látott, telepített.
Megkínáltam innivalóval és kockásfülűnyulas pohárba kapott inni, mert kockának kockás pohár illik. Nyufufuffuuu :'D
Úgyhogy mostantól Gazsi lesz a gépem egy jó ideig. Olyan gyors. *-* Sztem simán lekörözi Hussein Boltot. Muhahahahaaaa! :3

Ennyi lennék mára. :')
Oyasumi ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése