2013. július 18., csütörtök

Kapd be, Cupido!

Yo!
Most pedig egy kérdés következik, a helyes válaszért egy nyakleves a jutalom! Szóval, ki akar játszani?
No, itt az 1. kérdés:
Ki írt rám ma Facebookon 3 hónap mosolyszünet után?
Válasz: Tudjuk ki! (ez olyan H.P.-en hangzott. Szóval róla lenne szó:http://kykky-blog.blogspot.hu/2013/04/vege-de-el-sem-kezdodott.html )
A helyesen válaszolók most kaptak tőlem egy képzeletbeli nyaksuppét.
2. Kérdés:
Erre hogy reagáltam?
Válasz:
Cupido, kapd !

Ugyanis pont tegnap este gondolkodtam azon, hogy szerelem nélkül telt el a gimi 1. éve, pedig nem erre számítottam. :'D
Erre a sors fintoraként rám írt az a népművészeti cserépedény! Hát kösz. Az összes majdnempasim közül pont őt kellett?
Bár valahogy nem érint rosszul a dolog. Semmi rossz érzésem nincs, inkább ilyen b+ feelinge van szerintem. xDDD
Lehet csak túl érzéketlen vagyok. :'D Floci is aggódott értem, de nem különösebben izgat, (na jó azért erre szenteltem egy bejegyzést a blogban...^^") pedig nem kellene.
Csak valahogy vicces ez az egész. Annyi pasi van még a Föld kerekén, nem értem miért tért vissza az életembe, holott április óta nem volt már jelen és tök elvoltam meg minden. :I
Szegény bepróbálkozott, de ennyi volt a beszélgetésünk:
Ő: -Menni kéne strandra xD
Én:- Hát menjél xD
*50 perc hatásszünet.*
Trololololololllooolllooooo

Mai másik alkotásom Flocival volt:

  • Én

    na, de léptem. meglátogatom a szerelmem. képzeld, éjszaka is velem van :$
  • Flo
    ?! OO
  • Én
    :$
    jaj, olyan meleg és puha 
  • Flo
    ....?
  • Én
    imádlak, ágyikóm  :$
    xDD
  • Flo
    xDDDDDDD





    No mára ennyi voltam! xD Báy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése