2013. augusztus 2., péntek

Újra itt :D + bizarr álom :O

Üdv! Rég írtam.
Először is kezdeném a vidám dolgokkal:
Szerdán ott aludtunk Flocinál Gothával. Elmentünk bizsu boltba, vettem egy koponyás nyakláncot, amin egy kicsi kaszás is van :D Nágyon cuki :3

Utána elmentünk az Aquaticumba. Az egészből csak annyi maradt meg, h ordítás, csúszás, vízbeérkezés és Floci ordítása a kamikaze nevű csúszdán. Az a dilis azt ordította, hogy "Kami-samaaaa!". :'D
Eldöntöttük, hogy megyünk az őszi conra és már tervezzük a cosplayeket mert már azok is megvannak, hogy mik legyünk. *-*
Nagyon jól éreztem magam. ♥
5:30-ig maradtunk fent és 12:30-kor keltünk fel. xD Olyan álmosak és fáradtak voltunk. Áhh... >-<



Aztán beszéltem Dancival és a hajam annyira bejött a haverjának, hogy azt rasztázta be először. :'D És a héten Dani fejére is kerül. :3


De milyen is lenne az élet, ha 1,5 nap tömény boldogság után ne egyenlítené ki a számlát?
Anyáék felvettek hazafele jövet, mert találkoztunk és elmentünk Kati mamáék. Mama kijött egy hatalmas, vastag ezüst lánccal, hogy ezt szeretném névnapomra? Mondom nem, mást akarok venni és kell a pénz. Erre megsértődik és elkezd csapkodni, meg hogy akkor visszaviszi a láncot. Aztán apával kezdett el veszekedni. Végül eljöttünk. ._.
Annyira nem értem. Egyáltalán nem ismer. Nem tudja, hogy a bizsukat szeretem és nem is hordok ilyesmit. Nem tudja, hogy Floékkal a várost koponyás, vörös felsőben, fekete miniszoknyában és kaszával, dögcédulával a nyakamba jártam be. És akkor már Gotháról és Flóról ne is beszéljünk... :'D
Ez fájó pont. De meg sem próbál megismerni. És amikor majd egyedül marad, csodálkozni fog...
Bár túlteszem magam rajta. Kezdem megszokni.

Viszont tegnap volt egy iszonyat bizarr álmom. Nem tudom ezt hová tenni...
Szóval a fejem zúgott, mintha nyomás alatt lett volna a koponyám. Rengeteg kép villant fel előttem egyszerre és minden kép egy-egy lelket, egy-egy emberi sorsot, bűnt, végzetet tárt fel előttem. Olyan sokat láttam egyszerre, hogy nem is tudom felidézni őket, de valahogy mégis mind beleégett az emlékezetembe, sőt még néhánynak a neve is megmaradt. Olyan volt, mint az FMA-ban, amikor Ed elé tárul az igazság.
A legemlékezetesebb lélek egy kórházi ágyhoz volt kötve és láttam szabad szemmel a lelket. Kis csapágygolyó szerű volt és az ágy közepén helyezkedett el. Arra volt ítéltetve, hogy mindig egy másik testben, de ide, ehhez az ágyhoz szülessen meg. A lélek első tulaja egy mester volt, aki úgy intézte, hogy a lelke ide legyen kötve és tudatánál maradjon. Viszont valamiért elkezdett senyvedni, a lélek iszonyatosan dühös volt és ordított. A mester első alakja egy öreg, csont sovány, hosszú ősz hajú és szakállú ember volt.
Az új alakja pedig egy szürke mopsz volt. Szegény kutyát egy kis piros hámban felakasztották egy kampós rúdra a lélek fölé. Ezután felriadtam. O.o
Ébredés után bevillant, hogy ezt egyszer már álmodtam, csak akkor a kutya barna színű és nagytestű volt. Talán vizsla lehetett.
Vajon mit jelenthetett ez az álom...?
Nem tudom...
Ennyi lennék.
pá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése