2013. augusztus 14., szerda

Helyzetjelentés tömören

Yo!
Gondoltam életjelet adok magamról. ˇˇ
Itthon vagyok, szóval nem sok minden történik velem. Animézni sincs túlzottan kedvem. A Magit nézem most, egész jó.
Amúgy mangát rajzolok és kb. ennyi az elfoglaltságom. 
Kb. 2 hónapja visszatértem mlapra. Amióta Krenai elment onnan, kissé kihalt az mlap. Viszont annyi régi arcra akadok mostanság. Liz újra feltűnt és NeYomira is rátaláltam. ^_^
Azonban rengeteg az új, ismeretlen arc. Sok a 13-14 éves. Úgy tűnik a következő generációnk megvan. Aminek örülök. Igaz, ők nem élték meg a régi mlapot. Mikor még a vendégkönyvekben csak szürke háttér volt és mindenkinek béna, pixeles designjai voltak. :"D Régi szép idők. ♥

Jó hír: úgy tűnik (még nem biztos teljesen) hogy el tudunk menni az őszi conra, ahol Black Rock Shootert fogunk cp-zni. Flo lesz Black Rock Shooter, én pedig Dead Master. A ruhám már nagyjából meg is van, már csak a paróka, a kontaktlencse, a kasza, a szarv és a két kis szárny hiányzik. xD
Úgy várom. *-*

Hátőőő.... sűrű ez a hét. Flocit műtik, Natsu (Flo cicája) balesetet szenvedett és el kellett altatni. Nagyon sajnálom szegényt. Tudom, hogy mennyire fontos volt Flonak és nagyon édes kis szőrgombóc volt.
*1 perces néma csend*

Kb. ennyi lenne. 
Csak azért írtam, mert olyan kedvem volt.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése