2013. augusztus 31., szombat

Piercing óóó yeah :D


Yo!
Először is a tegnap estéről mesélnék, mert ugye voltunk öreg kereszt anyum szülinapján. (Azért öreg kereszt, mert igazából apának a kereszt szülei, csak nekem még is olyanok, mintha az enyémek is lennének xD Szóval nekem 2 kereszt szülőpárom van xDD).
Ugye jöttek velünk mamáék is. Abba a kis kocsiba mama mellett összepaszírozódtam, közben két virágot is tratanom kellett, a sütik pedig vészesen imbolyogtak a hátam mögötti kalaptartón. >< Izgalmas volt, mit ne mondjak . XD
Mikor odaértünk egy csomó idegen fogadott. Azt sem tudtam, ki kicsoda. :') Akiket ismertem azokkal puszi, puszi, jópofi.
A kaja jó volt, csak olyan sokan voltunk, h mi már nem fértünk meg sem az ebédlőben, sem pedig a konyhában, ezért a teraszon lógattuk a lábunk vagy 2-3 óráig. .__. Közben megittam egy 1,4 %-os sört, és megéreztem. xD Mentségemre legyen, 1,5 éve nem ittam semmilyen alkoholt. Még sört se. xD
Amikor bementem valamiért, a rokonság csendbe lett, amikor kiléptem az ajtón, pedig ismét nagy zsibongás. Köszi. ._. Nyufufufufufuu.
Mama csak ennyit jegyzett meg nagy sóhajtva: "Jó az a koponya..."
A kis szende unokájából mivé lettem... Nyufuufufuu.
Viszont a többiek egészen elfogadtak. Kereszt apu még meg is dicsért.
Áh, francba, elmaradt a várt reakció. :| >o<'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ma pedig végre elmentem a tetováló szalonba, hogy megcsinálják a szemöldök pc-met. :3 Uncsim vitt el kocsival, mert anya rosszul lett volna. xDD
 Kicsit hamarabb érkeztünk, de leültettek minket. Közben egy csávót varrtak, mi pedig néztünk, mint Rozi a moziban. Jó hely egyébként. Tele érdekes holmikkal, gyönyörűen brutális tetkókkal, festményekkel. (:
Volt egy Barbie baba, aminek a fél arca le volt rohadva, mert kifestették. Iszonyat jól nézett ki. Ilyen nekem is kell *-* xD
Aztán kicsit késve, de bevágtatott egy kb. 20 éves srác. Leült a pult mögé és várt. A tetkós csávó megkérdezte tőle, hogy piercinget csinál? Ő meg mondta, hogy igen. Szóval mondta is, hogy mi rá várunk.
Nem mondom, mindketten meglepődtünk a másikon. Ugye anya beszélt vele telefonon, és mondta,hogy  a "gyereknek lesz a pc szülinapjára" szóval szerintem nem így képzelt el. Mondjuk én se őt. ><
Helyes srác volt. Ki volt varrva és hatalmas, kék szemei voltak. :$ :3 Wááá *-*

Szegény  ott szerencsétlenkedett a pc-vel. Még le is ejtette. xD
Aztán felrajzolta, hogy hova gondolja, nekem ott jó volt, szóval előkészült és már le is ültetett. A gyomrom liftezett. Megcsippentette egy ilyen fogóval a bőrömet és hozta a kb. 10-15 cm-es tűt. Becsuktam a szemem és mondta, hogy most fogja szúrni. Én kinyögtem egy halovány "oké"-t és már éreztem is, ahogy szép lassan, óvatosan nyomja a tűt. Nem siette el a dolgot, az biztos. xD Aztán elment a piercing-ért. Én pedig láttam magam a tükörben, ahogy egy hatalmas tű áll ki a fejemből. Rámosolyogtam uncsimra, aki kevésbé vidáman, de visszamosolygott rám. xD (állítólag hülye pofát vágtam. Hátna. Senki sem vigyorog, ha egy tűt döfnek a fejébe xD).
Aztán betette a pc-t és készen is volt. Elmondta, hogy miként kezeljem és már jöttünk is. ^^
Ha ez meggyógyul, akkor kövinek 2 fül pc jön. :D

Annyira boldog vagyok! *Q*
Anyáéknak is nagyon tetszett, apa is akar ilyet, meg most már tetkót is. Anya azt mondta, hogy irigyel, mert neki nem lehet a munkahelye miatt. Mondjuk nem hiszem, hogy nagyon csináltatni akarna, mert tűiszonya van. xD
Még uncsimmal ettünk egy fagyit, aztán spuri haza. :D Közben neki is megjött a kedve hozzá, szóval lehet még párszor beugrunk abba a szalonba.
Ja, amúgy az egyik srác régebben Megyós volt *-----* Nyufufufuu.

Jó volt. *-*
És nem is fájt annyira, inkább az volt kellemetlen, hogy a szememnél nyúlkált. ˇ-ˇ
Nos, nem szaporítom tovább a szót, tessék megtekinteni az új szemöldök piercingem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése