2013. szeptember 1., vasárnap

Nyárbúcsúztató



Vége van a nyárnak,
hűvös szelek járnak,
Nagy bánata van minden diáknak.

._________.

Nos, igen. A 16. nyaram is úgy elszaladt, mint az a 16 év, amit eddig éltem. Habár messze magasan ez volt a legjobb, legtartalmasabb nyár eddigi életem során. Floékkal is lógtunk együtt, benne voltam a Tv-ben, kiderült, hogy nem vagyok szívbeteg, találkoztam AFC Tomival, beszélgettem Fekete Dancival, találkoztam az egyik barátjával, hajat adtam neki, lett piercingem, összehaverkodtam Zellerkével, hallhattam Black cica Darth Vader szerű hangját,  eldöntöttük, hogy megyünk őszi conra, vettem magamnak gépet, kimeszeltük a szobáimat, rengeteget rajzoltam, aludtam és kipihentem magam.
Azt hiszem jól telt el a nyár. Talán kissé sajnálom, hogy Sobeittel összekaptunk, de talán egyszer megint összehaverkodunk majd... :|

Különösképpen az lepett meg, hogy nem vágtam le akkora emozást, mint szoktam az utolsó napon. Nem sírtam és annyira nem is volt ma rossz kedvem. Azért várom, hogy visszamehessek a Megyóba. :) Hisz egy éve oly' ideges voltam. Holnap tök nyugodtan fogom átlépni a Megyó kapuját tudván, hogy várnak rám a barátaim és ez a szuper suli tele elvont emberekkel és művészettel.


Szóval holnap országszerte hétfő és iskolakezdés várható. Kérjük, készüljenek fel a következményekre!

Oyasumi nasai!
Használjátok ki a nyár utolsó perceit, mert egy évig nem lesz ._. :'( xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése