2013. augusztus 25., vasárnap

♪ Ez a Mennyország ♥ ♫

Üdv!
Egy fergeteges napot tudhatok a hátam mögött. Azt hiszem, ezt még a halálos ágyamon is fel fogom emlegetni.
Tegnap uncsitesómék elvittek a szerencsi csokifesztiválra. Az úton jól elvoltunk, utána a városban volt egy kis gubanc, ugyanis alig találtuk meg a szállásunk. Ami nem mellesleg egy fiú kollégium volt. Igaz, 1 éjszaka nagyon olcsó volt, de fiúkolesz lévén csak fiú WC volt. Így ez kissé necces volt ugye 2 csajnak... Főleg, hogy voltak még ott rajtunk kívül. ><"
Uncsimék is nagyon aranyosak voltak, úgy vigyáztak rám, mint a szemük fényére. Bár azért a rakjunk pórázt a gyerekre ötletük nem igazán jött be. :"D
A fesztivál kulturált volt, délután még kisgyerekes családok is voltak. Főleg alternatív zenekarok játszottak, viszont engem nem nagyon zavart.
Voltak rockerek is *-* Valakinek BVB4ever volt a neve Bluetooth-on. :3 Láttam System of a down-os és Tankcsapdás felsőben rohangáló palikat. Nyufufuffu :3
Persze a párducmintás cicagatyában szaladgáló szőke picsák is előfordultak, de hát sajnos őket nem lehet karanténba zárni. :| Kár...


A kaja és a pia nem volt drága (ami meglepett) és akkora lángost adtak 350 Ft-ért, hogy becsömöltem tőle, pedig a felét sem ettem meg. xD
Csoki szempontból nem volt egy nagy durranás. Főleg táblás és marcipános csokis dolgok voltak. Viszont a 4-500 kg-os Gombóc Artúr szobrok igencsak felkeltették az érdeklődésemet. De amúgy csokit nem is ettünk. Sajnos. :/
De minden sérelmemet kárpótolta a 1,5 órás Anti Fitness Club koncert, amit a 2. sorból élvezhettem. Majdnem sikerül  elkapnom Tomi kezét, aki csak mosolyogva nyújtózott felém, mivel csak én voltam akkora extázisban a körülöttem lévők közül, hogy képes legyek agyonnyomni egy nálam 1 fejjel magasabb srácot azért, hogy Tomika észre vegyen. xD
Ugráltunk, le kellett guggolnunk és felugrani, visítottam, énekeltem, ordítottam mindent csináltam. ><
Tomi felmászott a színpad tartó oszlopára. A szívbaj jött rám,de elhatároztam, ha leesik elkapom és elrohanok vele. xDDDDD
Viszont minden tiszteletem az övé. Úgy lenyomta az egészet élőbe, ahogy az elő van írva. Nagyon profi munka volt a srácok részéről. Tominak iszonyat jó hangja van élőben és nagyon aranyos, ahogy kommunikál a közönséggel. *Q*
A konci sajnos iszonyat hamar véget ért, szinte egy percnek tűnt az a 1,5 óra. :S
Aztán feszült várakozás következett. A legelvetemültebbek beálltak a buszuk mellé és várták, hogy kijöjjenek a srácok. Ki is jöttek. Én Tomival szembe álltam meg, 2 lépésre volt az arcomtól és úgy belevigyorgott a képembe, hogy majd' elájultam tőle. xD És ezt 2x is eljátszotta. Persze én is vigyorogtam rá, mint a vadalma. Közbe osztogatta az autogramokat, és végül nekem is adott egyet. Csak olyan furi volt, hogy ott álltam vele szembe és tudta, hogy mit akarok, de nekem mégis később adott aláírást, közben meg vigyorgott rám. *fan girl görcs*
Aztán még fényképezkedtem is vele. Átölelhettem és ő is megfogta a vállam. Annyira jó volt nyáááááááááá ><
A legcukibb pillanat az volt, amikor egy anyuka vállán a kisfiával odament hozzá és Tomi felkapta a picit, aki ott mutogatta az AFC "tetoválását" ,aztán lefotózkodtak. Nyuuuuuuu *---------*
Aztán még uncsi tesóm miatt még Mikivel is csináltunk egy közös képet. ^^

Utána elmentünk a fesztiválról a szállásra, ami 3 perc volt innen. Pihi, aztán spuri vissza. Bár azért már éjfél körül voltak eléggé csont részeg tagok is, de nem volt vészes. Egy hatalmas marhát sütöttek az udvaron és körül állták az emberek és nézték... :"D

Aztán vissza a szállásra, átöltözés, lefekvés. Bár uncsimék nem aludtak semmit, én 5 órát végig szunyáltam. Állítólag a kertben sátorozó rockerek egész éjszaka ki-be járkáltak és üvöltöttek, de az én édes álmomból-ami mellesleg Tomikáról szólt..khm...-nem tudtak felverni. :3
Szóval reggel már 7-körül indultunk is haza. 2 óra autókázás után már itthon is voltunk tele élményekkel. Nagyon jól éreztem magam. Uncsimék is jófejek. Mind2-en animések, kockák, szóval imádom őket. *-* ♥

Hálám örökké üldözni fogja őket. xD

Kövi áldozat: Szalay Csongi. Várj Campus, megyünk! *w*

Most pedig.. a képek: (majd lesz több is)
AFC Tomival ♥

AFC Mikivel :)

500 kg-os csoki 

 Bonbonok


Azték csoki csoda (510 kg)

Nyamm nyamm

 Rákóczi koma csokiból

Gombóc Artúr a mi istenünk :"D (az egyik ><)


 Pom pom :3

Gombóc Artúr

Tóóó

 Én a tónál :"D
Leszmégtöbbképis

Báy! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése