2013. július 1., hétfő

Top30 anime listám

A lista nem a pontozós értékelések eredményéből született, azok csak megmutatják mennyire értékelem az adott művet, de nem az dönt, hanem hogy mennyire áll közel a szívemhez az adott anime. :P

30.Vampire Knight:
Ha az Animax nem játszotta volna már rongyosra, előrébb is kerülhetett volna. Meguntam. Viszont ettől még van egy olyan hangulata az animének, amiért megérdemelte, hogy legalább megemlítsem. Jó grafika, szép zenék (I ♥ On/Off) és sok sok szexi vámpír. :3
Grafika: 5/5
Történet: 8/10
Hangulat: 7/10

29. Ergo Proxy:
A grafikát sokan kifogásolják, főképp Rel szeme miatt. Sokak szerint olyan, mint akinek jól bemostak egyet vagy (szerintem) hasonlít egy sugárfertőzött pandára. De pont ezért kezdtem el nézni! xD Elnyerte a tetszésemet, habár még 1x nem nézném végig, a közepe táján kissé ellaposodott az egész, de a vége jól csattant.
Imádom az op-ját *-*
Grafika: 3/5
Történet: 7/10
Hangulat: 7,5/10

28. Kuroshitsuji:
Jó ötlet volt egy átlag sztorit meghinteni egy démoni komornyikkal és egy bosszúálló, félszemű mitugrász gróffal. A sztori izgalmas, jók a harcjelenetek, az összes zenéjét imádom. Sebby nagyon helyes, a 2. évadon nem mondom meglepődtem, de tetszett a vége. Fordulatos lezárás. *taps*
Azért került csak a 28. helyre, mert barátnőm olyan szinten fanolja lassan 1 éve, hogy a könyökömön is Kuroshitsuji folyik. ^^'
Grafika: 4,/5
Történet: 9/10
Hangulat: 8,5/10

27. Dusk Maiden of Amnesia
Szellemes történet. xD Az elején vicces volt és a vége igazán drámai. Ütött. Bár szerintem nem kellett volna Yuukonak visszatérnie. Úgy még nagyobban csattant volna.
Grafika: 5/5
Történet: 8/10
Hangulat: 9/10




26. No.6:
Életem első shounen ai animéje és azon a két elcsattanó csókocskán kívül nem volt vészes. Imádtam Shion és Nezumi kapcsolatát, Nezumi hűvösségét. Tetszett a világ, amiben játszódik. Én el bírtam volna még nézni még jó néhány részen keresztül. A zene... nem az én stílusom (de azért megvan a telefonomon az op és az ed is XD). A vége annyira nem jött be, bár jó lezárása volt, azért szerintem üthetett volna nagyobbat is. Még sok mindent ki lehetett volna hozni belőle, kár, hogy nem tették.
Grafika: 5/5
Történet: 9,5/10
Hangulat: 9/10

25. Samurai Champloo:
Kételyek között fogtam neki, már csak a grafika miatt is. Azonban annyira  megszerettem, hogy egy nap alatt ledaráltam az egészet. A karakterek annyira idióták, hogy néha a falat kapartam, de tetszettek a harcjelenetek és még némi komolyság és drámázás is jutott a végére. Habár a zene nem tetszett, maga a történet megfogott.
Grafika: 2/5
Történet: 9/10
Hangulat: 10/10



24.Black Rock Shooter:
Az OVA jobban tetszett. Szerettem benne a balladai homályt. Az animét túldrámázták (van ilyen szó? xD) és nagyon sokat akartak kihozni ennyi részből. Inkább a grafika mintsem a történet vitte el a prímet, bár maga az alap jó, csak a végére már a készítők is belebonyolódtak a drámába. Viszont az op-t imádom. *-*
Grafika: 5/5
Történet: 6/10
Hangulat: 4/10

23.Lovely Complex:
Idióta baromság az egész. Sírva röhögök rajta és egyéb érzelmi okok miatt is felkerült a listára, habár annyira nem nagy kedvenc, azért szerethető anime. :) Hozza azt a szintet, amit egy ilyen kaliberű műtől elvárhatunk.
Grafika: 1,5/5
Történet: 6/10
Hangulat: 10/10





22.Occult Academy:
Sokáig nem akartam belekezdeni, de örültem, hogy rászántam magam. A karakterek dilinyósak, a történet érdekes és sok egyéb műre való utalást találunk benne. Figyelni kell, mert mindig van valami kis aprócska utalás elhintve a sorok között. Pont ezért tetszett. A vége is jó lett, a grafika elment, de ezt még egyszer meg kell majd nézzem.
Grafika: 3,5/5
Történet: 9/10
Hangulat: 10/10




21. Samurai Deeper Kyo:
Nem szeretem annyira a régebbi animéket (grafika allergia), de ez nagyon tetszett! Eleve imádom a szamurájos történeteket és ez egy nagyon jó fantasy elemekkel megtűzdelt anime volt. Az op is jó, az ed már nem annyira. Néha a kameranézetek olyan hirtelen váltották egymást, hogy nem értettem mi van. O.o Néha a harcok laposan értek véget, de Kyo személye nagyon tetszett. Ez a démonbőrbe bújtatott skizofrén szamuráj nagyon bejövős volt. xD
Grafika: 2/5
Történet: 8/10
Hangulat: 7/10



20. Mirai Nikki:
Brutális volt, az alapötlet tetszett ezekkel a jövő naplós cuccokkal. Szeretem a vért *-* és abból nem volt hiány. Fordulatos volt és a vége is ütött, azonban a közepe táján nagyon ellaposodott, untam. A zenéket imádom, a grafika szép.
Grafika: 4/5
Történet: 9,5/10
Hangulat: 8/10







19. Nabari no Ou
Már 3x láttam és mind a 3x bőgtem a végén. A karakterdesign egyedi, a harcok izgalmasak, a történet is jó, habár az elején eléggé Naruto beütése volt, de csöppet sem koppintás! Tetszett a karakterek jelleme, főként Yoite-t szerettem meg. :( A zenék jók.
Grafika: 8/10
Történet: 9/10
Hangulat: 10/10



18. Higurashi no Naku Koro ni + Umineko no Naku Koro ni
Azért veszem egy kalap alá őket, mert az alap ugyan az, csak más a helyszín és a karakterek. Brutális, véres és néhol egészen undorító de nem zavart, sőt szerettem. A zenéket imádom, a történetet kissé túlbonyolították mind2 esetben, bár a Higurashi egy fokkal jobb, ott legalább a 2. évad lezárja úgy-ahogy az animét, de az Umineko igen csak nyitott marad és ez annyira nem jött be.
Higurashi:
Grafika: 2,5/5
Történet: 8/10
Hangulat: 10/10

Umineko:
Grafika: 4/5
Történet: 9/10
Hangulat: 10/10

17. Highschool of the Dead:
Tipikus a zombikelfoglaljákavilágotéspárantúlélik. Azonban jó kis véres, harcos volt. A sok ecchi sem zavart különösebben. Nagyon tetszett az egész. A harcok lendületesek voltak, a történet nem ült el egyszer sem.
Grafika: 3,5/5
Történet: 7,5/10
Hangulat: 10/10



16. Elfen Lied:
Phúú... Sokan bírálják, sokan szeretik. Nos, én az utóbbiba tartozom, bár azért szerintem is túlzás mennyire felkapott lett. A sztori tetszett, bár nem volt egy hű de egyedi, de attól még megfogott. Sok vér, drámázás, de ott volt azért a vidám oldal is. Tetszett. Az op és ed klipjében nem értem miért vannak Klimnt festmények átElfen Liedosítva :'D...
Grafika: 3/5
Történet: 8,5/10
Hangulat: 9/10

15. Hotarubi no Mori e:
Igaz, ez egy mozi, de akkor is ide kellett tennem. Nagyon szép grafika, szomorú történet. A hideg futkározik most is a hátamon tőle. A felét végig bőgtem. :'D
Grafika: 5/5
Történet: 9/10
Hangulat: 10/10


14. Kami-sama Hajimemashita:Nem vagyok az ilyen művekért oda, de ez nagyon tetszett. Nem mondom, hogy hűű de egyedi volt, tipikus shoujo anime megtűzdelve néhány youkaial. De valamiért megfogott és ezért kiérdemelte a 14. helyet! ^^
Grafika: 4/5
Történet: 6/10
Hangulat: 10/10

13.Shiki:
Nem volt egy tipikus vámpír történet és a végén feltehettük magunkban a kérdést, hogy most ki is az igazi szörnyeteg. A hangulata vérfagyasztó volt, a grafika egyedi és a zenék is hátborzongatóan jók.
Grafika: 4,5/5
Történet: 8/10
Hangulat: 10/10

12.Btooom! :
Jó volt ez a túlélő játék dolog. Brutális volt, véres, de nagyon 2. évadért kiált. Nem volt unalmas és a pszichopata kisgyerektől kezdve a bögyös szőke macáig az összes szereplőt szerettem. Habár Sakamoto jelleme eleinte nagyon gáz volt, a végére őt is egész megkedveltem. Grafika gyönyörű, zene szintén igényes. Úgyhogy ez is előre került a listámban. :)
Grafika: 5/5
Történet: 9/10
Hangulat: 8/10

11. Psycho-Pass
Nagyon tetszett. Érdekes társadalmi és morális kérdéseket vetett fel. Izgalom az volt bőven, bár a vége túl kiszámítható volt (szerintem). A zenéket imádtam, a grafika gyönyörű volt.
Grafika: 3/5
Történet: 9/10
Hangulat: 9,5/10

10.Nana:
Azt hiszem ez mindenkinek egy kötelező mű. Nem is nagyon ecsetelem, hogy miért szeretem. Hatással volt rám, ez tény. A vége viszont nem tetszett, a mangából kihagytak egy csomó fontos momentumot és csak hipp-hopp lezárták ennyivel, mi meg néztünk, hogy most mi van...?
Grafika: 6/10
Történet: 9/10
Hangulat: 10/10




9. Higashi no Eden:
Jól kezdődött, mit ne mondjak. Egy srác szaladgál a Fehér ház előtt egy szál f*szba egy pisztollyal és egy telóval a kezében és azt se tudja kiféle-miféle ő. :'D Azonban jó kis romantikus sztori kerekedett ki belőle, tetszettek benne a csavarok. Imádom az op-ját (Oasis *-* ). A grafika egyedi volt, a vége pedig kissé szomorkás.
Grafika: 4,5/5
Történet: 9,5/10
Hangulat: 9/10

8.Naruto Shippuuden:
A sima Naruto sorozat annyira nem tetszett, de a Shippuuden igazán megfogott. Főleg a Peines részeket szeretem. Az op-k nagyon jók, az ed-k már nem annyira. A grafika néha ocsmány és a hideg ráz a filler évadoktól. De összességében nagyon jó shounen anime. :)
Grafika: 2/5
Történet: 9/10
Hangulat: 10/10

7. Chrno Crusade:
Az első animéim között van, még szinkronosan láttam. Lol.
Nem valami mangahű, de a végén még most is képes vagyok bőgni. :'D Habár az eleje kissé lapos, de tetszik Chrno és Rosette kapcsolata. Érdekes bibliai utalások is vannak benne.
Grafika. 3/5
Történet: 10/10
Hangulat: 10/10



6.Phantom: Requiem for the Phantom
Nagyon tetszett ez a bérgyilkos kiképzős anime. A karakterek érdekesek voltak, a történet nagyon izgalmas és fordulatos. A zene is jó.A végén kissé nehéz volt benyelnem azt a lövést... Mikor Zweit majdnem szíven lőtték azt semmi baja nem volt...
Grafika: 4/5
Történet: 10/10
Hangulat: 10/10

5. Code: Breaker
Nagyon vártam ezt az animét, kissé ugyan csalódott voltam. A manga ezerszer jobb, simán ráfért volna legalább + 10-20 rész. Viszont imádtam Oogami hangját *o* és a Me ni wa me wo mondat is nagyon szexin hangzott. A grafika gyönyörű, a történet egyedi. A zenék is tetszettek.
Grafika: 5/5
Történet: 9,5/10
Hangulat: 8/10



4.Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto:
Imádtam, habár történelmileg nem mindig tudtam elhelyezni, ahhoz igen csak jártasnak kellene lennem a japán töriben, de így is elboldogultam. Nagyon tetszett a Kabuki előadásokkal megfűszerezett történet mesélés, némi románc is kibontakozott és igazán szomorú volt. Ráz tőle a hideg. Az op pedig a kedvenc anime zeném. Nagyon szeretem.
Grafika: 5/5
Történet: 9/10
Hangulat: 10/10

3.D.Gray-man:
Ez az anime életem nehéz korszakában sokat segített (főleg emozni XD). Habár sok benne a poén, azért nagyon szomorú. Sajnálatos,  hogy pont akkor lett vége, amikor a mangába beindulnak a dolgok és kiderül ki Allen, Kanda és ugye a Noék meg az Ezeréves gróf is ekkor kerülnek igazán előtérbe. A zenéket imádom (főleg az op 1. -et :3 Abingdon Boys School *w*).
Grafika: 4/5
Történet: 10/10
Hangulat: 10/10

2.Fullmetal Alchemist
Az első FMA sorozatot is imádtam (akkor még nem olvastam a mangát) de a mangahű Brotherhood egyszerűen letaglózott. Képes voltam 4x is megnézni (vagy lehet többször is) és most is tervezem. Nem lehet megunni. Sokkal kidolgozottabb a történet és a vége is igazán aranyosra sikerült. Végre kielégültek a Winry x Edward fanok is... :P
Grafika: 5/5
Történet: 10/10
Hangulat: 10/10

1.Darker than Black
Ez az anime az első számú kedvencem, ami gondolom sokakat meglep. Viszont annyiszor láttam már és még most is képes vagyok rajta sírni. Igaz, szinte semmit nem tudunk meg mi is történt igazán, vagy kik is pontosan az Egyezkedők, mi lett Yin és Hei között stb. De pont emiatt a sok űr miatt köt le ennyire. Az agyam tovább viszi a történetet, figyelem hátha elkapok esetleg egy olyan utalást, ami válaszolhatna a kérdéseimre. A 2. évadot szeretem a legjobban. A grafika is sokat javult. Az, hogy az op 1 és a 2. évad ed az Abingdon Boys School szerzeménye, pedig külön plusz pont. Egy szó, mint száz: imádom! ♥
Grafika: 4/5
Történet: 10/10
Hangulat: 10/10

5 megjegyzés:

  1. Szia :D Na akkor írnék róla véleményt ^^
    Vampire Knight: na én már elsőre is untam, bocsi xD viszont tényleg szép a grafika, és az ON/OFF-ot én is nagyon bírom, baromi jó op/ed páros! :D
    Ergo Proxy: Még nem láttam, különsképp a grafika taszít :/
    Kuroshitsuji: Szintén nem láttam, mert a kölyök annyira szinetn nem szimpatikus....
    Dusk Maiden of Amnesia: Jaj,de örülök h tetszett neked ennyire :D Ha jól emlékszem, akkor már egy ideje fontolgattad mikor mondtam h nézd meg,mert a csaj hasonlít rád és emiatt megnézted :D Szal ezt személyes sikeremnek könyvelem el ^^
    No.6: Még nem láttam,de tervezem megnézni :D

    (khm...izgi lesz így a véleménynyilvánítás ha nem láttam sokat xD na remélem nem baj :D)

    Samurai Champloo: na erről még nem is hallottam xDD
    Black Rock Shooter: Az ova szerintem is nagyon jó :D És igen,a sorozat túl drámai :/ na nem a drámával van a gondom hanem hogy a kiscsajok milyen apró dolgokon voltak kiadva! szal cseppet szerintem túlbonyolították ott a készítők...de a grafika tényleg nagyon jó :) Az op pedig tényleg jó, de nekem mégis az ed a kedvencem :) szerintem olyan szép,nagyon tetszik a szövege :))
    Lovely Complex: Animéből csak pár részt láttam, viszont a mangát olvasom :D Anime nekem a grafika miatt olyan,amit nem szívesen nézek :/ viszont ott is tudok röhögni rajta (ahogy a mangán is jó hangosakat szoktam kacagni xD) :D
    Occult Academy: Nem hallottam még róla (vagy elkerülte a figyelmem xD), de a leírásod alapján tetszik és lehet majd belekezdek :)
    Samurai Deeper Kyo: Na ez...hát,nem néztem belőle semmit, de nem tudom hogy meg akarom-e egyszer nézni. Vhogy nem szimpi :(
    Mirai Nikki: Baromi rég óta tervezem megnézni :DD
    Nabari no Ou: Nem láttam még,de szerintem nem is fogom.
    Higurashi no Naku Koro ni + Umineko no Naku Koro ni: Majd egyszer ez is sorra kerül és megnézem :)
    Highschool of the Dead:Imádom♥ alapjáraton imádom a zombikat :DD
    Elfen Lied: Én a bírálós kategória vagyok ^^
    Hotarubi no Mori e: Juj, ezt de rég keresem! egyszer láttam belőle egy animációt és azóta meg akarom nézni! Na a héten beiktatom :3
    Kami-sama Hajimemashita: Nem az én stílusom,nem fogom megnézni :)
    Shiki: Régóta tervezettek között van ez is xD a grafika viszont már így is nagyon bejövős :3
    Btooom!: megakadtam az első résznél ^^" az teszett, de még nem jutottam odáig h továbbnézzem xD de akarom majd :) sztem a nyáron megnézem ^^
    Psycho-Pass: Szintén csak az első részt láttam xD (amúgy ez nem szokás nálam, de most úgytűnik így alakult néha xD).Vmikor foyltatom,de nem mostanában vszeg :)
    Nana: ♥♥♥ (csak hát a vége :()
    Higashi no Eden: Ez olyan nálam,h "egyszer.talán. Nem keresem külön,de ha egyszer belebotlok akkor majd megnézem...egyszer, valamikor."
    Naruto Shippuuden: Hát...a szereplőket szeretem, meg néha-nagyritkán nézek egy-egy részt, de a szeretés közelében sincs a grafika és a sok filler miatt :/
    Chrno Crusade: Na erre mit írjak? Tudod hogy imádom :D
    Phantom: Requiem for the Phantom: Na kb a felét láttam xD vagy inkább kevesebb mnit a felét...de nekem gyakran unalmas, szóval sok részt nem tudok egyszerre lenyomni belőle :/
    Code: Breaker: Egyszer majd ezt is megnézem ;D
    Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto: Na majd egyszer talán ezt is xD ha úgy alakul :)
    D.Gray-man: na ez az anime,aminél nem tudom h mért rajonganak érte ennyien xD nem mondom hogy rossz, sőt...csak ahoz képest h mekkora hype van körülötte...legalábbis és talán helyesebb is, ha azt mondom, h néhányan mennyire szeretik és fanolják...szal nem olyan sokan,viszont akik vannak az nagyon xD na remélem értetted xDD
    viszont az Abingdon Boys School-t szeretem :)
    Fullmetal Alchemist: ♥ (csak ennyi. úgyis tudod h szeretem xDD)
    Darker than Black: na ez nagy hibán, de még nem láttam ^^"

    Na remélem nem baj,hogy ennyit írtam :)) És nem lenne baj, ha én is csinálnék egy topvhányast listát? :D most nagyon meghoztad hozzá a kedvem ^^


    VálaszTörlés
  2. Szia :) Bocsi, h csak most írtam vissza. Q.Q Na, szóval. Lássuk a medvét:
    Vampire Knight: Nem kell hogy tetsszen ^^ De az On/Off kétség kívül szuper :3
    Ergo Proxy: Tudom xD Még anno MSN(!!)-en beszéltük :P
    Kuroshitsuji: Cielre az első részben azt hittem csaj. xD Csak Sebby miatt néztem végig. (a démon :3)
    Dusk Maiden of Amnesia: Igen. Azóta is nagyon szeretem. Örülök, hogy akkor ajánlottad. Miattad néztem meg. xD És Yuuko tényleg hasonlít rám. Bár nem tudom miért, de hasonlít xP
    No.6: Nézd meg. Nagyon megéri. Az a 2 puszika semmi ;D
    (ugyan-ugyan ^^)
    Samurai Champloo: most már hallottál róla :'D
    Black Rock Shooter: Igen. Ebben teljesen egyet értek. Amin a kiscsajok kiakadtak, az nekem anno fel se tűnt xD
    Lovely Complex: Ez egy olyan anime, aminek a grafikájától eltekintek. Mert szeretem. Mert Risa olyan mint én. xD
    Occult Academy: :) Sztem tetszeni fog neked. ^^
    Samurai Deeper Kyo: A grafika miatt talán nem tetszene. Meg nem tudom mennyire bejövősök neked ezek a történelmi, szamurájos, harcos dolgok..
    Mirai Nikki: xD Nézd meg. ;D
    Nabari no Ou: Kár. Nagyon jó. Most tervezem anyámmal 3x-ra megnézni. Direkt a ő kedvéért torrentelem le. :')
    Higurashi no Naku Koro ni + Umineko no Naku Koro ni: Hátjó :'D
    Highschool of the Dead: Dettó ♥
    Elfen Lied: Nembaj :D
    Hotarubi no Mori e: Háhá. Akkor most rásegítettelek arra, h megnézd. Remélem megtetted :D
    Kami-sama Hajimemashita: Azt gondoltam xD Viszont néha nekem ilyen is kell.:P
    Shiki: Imádom. Kegyetlenül brutális a vége. *-*
    Btooom!: Nem tudom mennyire fog tetszeni a folytatása, de azért próbálkozz vele. XD
    Psycho-Pass: Hümmm.. értem :D
    Nana: Bizony :3 ♥ :S
    Higashi no Eden: Oké. XDDD
    Naruto Shippuuden: Igen. Viszont tavaly nyáron csak ezen lógtam és megszerettem. Viszont mostanában agykukit kapok a sok fillertől :@
    Chrno Crusade: Tudom ^^ ♥
    Phantom: Requiem for the Phantom: Unalmas? :O Biztos összekevered vmibel! :O Én sokadjára sem bírom megunni. Főleg a vége fele nagyon jó.
    Code: Breaker: Manga jobb. Inkább azt olvasd el. XD Én csak a manga miatt néztem meg :P
    Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto: Szinte mindenre ezt mondod. XD
    D.Gray-man: Igen. Mert nem adnak neki esélyt. Először nekem se tetszett, de aztán néztem és néztem és belemerültem. (meg valószínű a legemozósabb korszakomba kaptam el xD ) meg ugye a manga... Na az nagyon ott van *-* ♥
    Fullmetal Alchemist: Hai-hai ♥
    Darker than Black: Sztem nem is tetszene. xD Eddigi ismerőseim közül senki nem szereti. T_T

    Dehogy baj, nagyon örülök neki. Bocsi a kései válaszért és a válaszom már tudod ;D

    VálaszTörlés
  3. a kurva anyját....már bocsánat. a lényeg h válaszoltam mindenre de aztán eltűnt az egész....na mindegy,nem húzom fel magam....
    és ha megbocsájtasz nem válaszolnék most megint, hanem csak annyi h elolvastam és mindent értelmeztem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uh... Szegénykém. Nyugiii, szúszáááááá! Persze, megértem. Azért köszi, h ennyit fáradtál a semmiért. :)

      Törlés
  4. köszi köszi köszi én is imádom ezeket az animéket mindig ennyit akartam röhögni és sirni

    VálaszTörlés