2013. június 30., vasárnap

Életjel xD


Hűha! Jó rég nem írtam!
De élek ám, gyerekek!
Sok  minden történt azóta velem. Nos, először is a múlt hét vasárnap olyan rosszul voltam, hogy anya már azt hitte, szívinfarktusom van. Nem kívánom senkinek ezt a pokoli érzést. Hétfőn ismét rosszul voltam, kedden úgyszintén. Szerdán elmentünk a tüdőgondozóba, ahol ismét rosszul lettem. De kiderült, hogy a tüdőmmel semmi baj nincs. Beszerveztünk egy másik orvost, így ezen a héten szerdán elmentünk a kardiológiára. Röpke 5 és fél órát ültünk anyával és mamával. Csináltak vérnyomás mérést, ekg-t és szívultrahangot. Kiderült, hogy hál' istennek a szívemmel sincs semmi baj. ^^ Nagyon megnyugodtam.
Amúgy előtte meg hétfőn volt évzáró. Jó volt. :'D Jeles lettem (4,9) és kaptam jutalomkönyvet is. Jó volt mindenkit újra látni. Már nagyon hiányoztak. :3
Úgyhogy most már nyugodt vagyok.  Szépen írom a Sárkányfül sztoriát, rajzolom az oldalakat és pihenek. Nem is nagyon gépezek. Éjszaka meg főleg nem. 12 órákat alszom és kezd végre elmúlni a gyomoridegem, kemény 3 napja kapok levegőt, ami iszonyat jó érzés. Nem fáj a mellkasom és úgy érzem, hogy megint élek. Az orvos azt mondta, hogy pszichésen ki vagyok készülve és teljesen ki vagyok merülve. Ami igaz, úgyhogy most lazulok. Már amennyire tudok...
Ma lesz mama szülinapi ebédje, anya csinálja a kaját, jön az egész család. 13-an leszünk. Nem vagyok elragadtatva a dologtól, de ha mama ettől boldog lesz, hát akkor jó pofát vágok hozzá. :) Készítettem neki egy pasztell festményt, de ritka gané lett, szóval nem adom neki oda. Ez most nem jött össze. :|
Csak mellékesen 76 éves lett. Ami egy szép kor. :3
 Áh, tényleg! Ez akkora poén, el kell mesélnem:
Szal, épp a WC-n voltam a kardiológián, amikor hallom, h valaki szórakozik a kézszárítóval. Kijövök a WC-ből, látom h egy olyan 5-6 éves cigány kislány az. Megijed, elbújik tőlem. Amikor kezet mostam úgy tettem, mintha kimentem volna, de ott maradtam és láttam, h újra kezet mos és megint megszárítja a kezét. Közben szépen dalol a kézszárítónak vmi dalocskát. LOL.
Nem vagyok benne biztos, hogy az a kézszárító még mindig a helyén van... :'D xD

Hümm... nos, mi van még...
Iszonyatosan fáj a bölcsességfogam, most jön kifele.:/

Végre megnéztem a Sousei no Aquvariont és tetszett. Habár kb. ilyen befejezésre számítottam, de jó volt. Szép grafika, érdekes történet, jó zene. 10/9
Amúgy arra gondoltam, hogy összeállítok egy Top20-as anime listát. Sztem hamarosan meg is írom. :D
Hátööö... most így röviden, tömören ennyi lennék.
Majd még jelentkezem, addig is további kellemes nyarat mindenkinek! ^___^

U.i.: Azon filózom, h nyitni kéne egy olyan blogot, amit többen is írunk és csak ilyen anime kritikák, szösszenetek, észrevételek, vicces dolgok stb.-k lennének. Csak még azt nem tudom kikkel. Úgy 2-3 emberre gondoltam. :D
Akinek lenne kedve, az írjon alulra vagy a chat-be és esetleg megbeszélhetjük a dolgot. C:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése