2013. június 17., hétfő

Csak egy rövidke bejegyzés, hogy lássátok, még élek! xD

Üdv!
Végre elérkezett a nyár. Jó idő, tunyulás, egész napos animézés, rajzolás, chatelés.
Jelenleg a Sousei no Aquariont nézem. Nem vagyok egy mecha rajongó, de ez tetszik. Amúgy Gothával és Floval minden este beszélek skypeon. :33
Most lesz 3 éve annak, hogy megismertem Bagolyt. Lol. Öregszünk :'D
Ma összevesztem Sobeittel. Néha olyan népművészeti cserépedény tud lenni. ._. Még békülőfélben vagyunk.
Apropó, végre BENNE VOLTAM A KALANDJÁRATBAN! 4 hét után végre leadták a nyíregyházi részt is és benne voltam, ahogy fotóznak az arapapagájjal és még egy mondatomat is belevágták. Tisztára fura volt magamat látni a tv-ben.
Most, hogy híres ember lettem, lehet autogramot kérni az alábbi címen:
kykkystar@hiresseg.hu
xDDDDD
Minden autogram 1000 Ft + szállítási költség :'D
Amúgy az uccsó napon hamar végeztünk, de Floval és Gothával egészen 3-4 óráig ott voltunk és micsoda baromságokat elkövettünk. Jesszuska! Beteg állatok vagyunk, ez tény. ^^'
Néha csodálkozom azon, hogy anya nem vitt még el pszichológushoz. :'D xDDDD
Kicsit bűntudatom is van emiatt a dolog miatt, de hát ezt már nem lehet visszacsinálni.
Hümm...
Most így más nem jut eszembe.
Hmmm...
Zene!
Mostanában rá vagyok kattanva az Avenged Sevenfold-ra és az Escape the Fate-re.
Főleg ez a száma fogott meg a Sevenfoldnak. Annyira... húh. A hangulatától és a szövegétől a hideg futkározik a hátamon. Még meg is könnyeztem. Imádom! Egy nap legalább 7x meghallgatom *o*


 Meg ezt is imádom *w*

 :333




Húú, még folytathatnám napestig. Imádom őket ♥_♥
Amúgy ma kifestettem magam zombinak.
A kép címe: Kontraszt.

Na, megyek is.
Bye! ^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése