2013. június 19., szerda

Nosztalgia :3

Üdv!
Beköszöntött az igazi nyár. Az ember kimegy a házból és már olvadásnak is indul. Ismételten rosszul voltam. Nem tudom mi lehet velem. Anya szerint pszichésen készítem ki magam, amiben látok némi igazságot. Anya erre csak annyit mondott, hogy "Túl okos vagy és mindig túlgondolsz mindent!" Ez igaz ˇoˇ'.
Hátőőő... Így visszaolvastam a blogom és júl. 13-án lesz 1 éve, hogy először összefutottam néhány osztálytársammal a Mekiben. Ekkor beszéltem először Floval...
Mintha ezer éve lett volna. Olyan szinten megváltoztam, hogy amikor újraolvasom a régi bejegyzéseim szinte magamra sem ismerek. :O
Azért valamilyen szinten sajnálom, hogy vége ennek az évnek, hisz így már csak 3 évig lehetek még Megyós. :( Már a gondolatába is belesajdul a szívem, hogy egyszer el kell hagynom ezt a sulit. :S
 De egyszer minden véget ér... még a lázas ifjúság is... :P

Amúgy szombaton voltam Bogi 8-os ballagásán a volt sulimba. Senkivel nem beszéltem a műsor alatt, megálltam a hűvösbe és antiszockodtam. Nem volt kedvem senkivel jópofizni. Aztán megláttam Annácskát... Oda is mentem hozzá. Onnantól fogva csak beszéltünk és beszéltünk. Rájöttem, hogy hiányzott. 1 éve minden kapcsolatom megszakadt vele. Igazából nem akartam azt, hogy valaki idekössön a régi önmagamhoz és a régi életemhez. Teljesen tiszta lappal akartam indulni. Belevágni egy ismeretlen világba, ismeretlen emberekkel és új helyzetekkel. Úgy érzem nem bántam meg, hogy ezt tettem. Habár olyan hihetetlenül nosztalgikus volt vele újra beszélni. Megígértem neki, hogy a nyár folyamán elmegyünk egyszer fagyizni. Remélem ez így is lesz. :)

Amúgy EAÉ maratont tartottam ma. Tisztára Danci hatása alatt állok. Ő még mindig egy isten. Hatalmasabb, mint Shinigamiságom.
Ja, amúgy még egy ask-os kérdésemre válaszolt. :3 *---*

Egyébkén megalapítottam a Kykkysta vallást. Eddig van egy tagja a Kykky szektának. xDD Persze ezt nem kell komolyan venni, csak hülyülés az egész. :'D
Sobeittel szent a béke és természetesen ő a Kykkysta vallás eddigi egyetlen fő követője. Bémen. (mert ha van Ámen, akkor én Bément mondok XDDD)

Hátőőő... tessék. Itt egy rajzom Gotháról. A hajnalig tartó skypeolás emlékére :'D ♥

Egyelőre ennyi.
Majd még írok... valamikor... egyszer... talán... soha xDDD
Sayonara! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése