2013. június 4., kedd

Valami cím kéne ide... Mindegy, megteszi ez is... :'D

Először is.... Rencsó oldala több mint 2 év után bezárt. Azt hittem, hogy leesek a székről, amikor ezt megláttam. Bár szerencsére nem törli az oldalt, de akkor is... T_T Úgy érzem magam, mint amikor az Adam Lambert-ös oldalam zártam be (amit végül töröltem is). Valami máris hiányzik. Megint egy kisebb űr lett. Eltűnt egy egyedi és jó weboldal. Mert ha egy oldalt nem frissítenek, az egyenlő a halálával. Jó-jó, nem kell túldrámázni sem a dolgot, de nekem sokat jelent, hisz lassan 3. éve annak, hogy ott megismertük egymást Rencsóval. Sok verseny, milliónyi komment, a Csapat, csoki csajok, klub és még sorolhatnám.
Azt hiszem lezárult egy korszak. De hát ami egyszer elkezdődik, az be is fejeződik valamikor. Ennek most jött el az ideje... Bár Rencsó nagyon kitartó volt, én most így kapásból 5-6 oldalalmról tudnék regélni, amit bezártam :'D
Viszont a blogolást azt nagyon szeretem. ^_^ Lassan 2 éve csinálom és nagyon élvezem :3
Remélem azért még látjuk egymást Rencsó! ♥
:(

Amúgy egész klafa napom volt, művtörin nem írtunk, mert mindenhol vizsga volt és csak a díszlettervezők termébe kaptunk helyet, ahol se kivetítő, se pedig padok nincsenek. Faszaaa :D
Fizika tz 5-ös, angol.... csak a szokásos.... Bár kedvenc angol tanárom eltörte a lábát és tegnap láttam bőrig ázva. Muhahahahhahaaaa! Az ég megtorolja azt, amit velem tett az évben. Karmaaaaaaaaaaaa :33
Német elmaradt, ott csöveztünk a tanári előtt. Tesi szintén nem volt, a változatosság kedvéért a tesi terem előtt dekkoltunk. Ofőn osztályfotózás volt, matekom elmaradt. :)
Kanyóval a buszmegállóban jókat röhögtünk. Rocker sráccal ki a fene nincs el jól? ^^ Vicces, hogy a volt évfolyamtársammal jobban elvagyok, mint a hajdani 8. b-sekkel. Bár szerencsétlenségemre az egyik ribivel kellett buszoznom. -.-' Nem tudom meddig tudok még hozzá jó pofát vágni... :|

Amúgy mostanában eléggé feszült a hangulat Flo és Chii között. Flonak is csak annyit mondtam, hogy 2 dudás nem fér el egy csárdában. Mindketten szeretnek irányítani és nehéz a természetük meg nem valami toleránsak. Természetes, hogy összekapnak. Oldják meg. Nem szólok bele, úgy is csak én jönnék ki belőle hülyén.... ._.
 Meg aztán nem követem el azt a hibát, mint a régi sulimban. Nem fogok béke bírót játszani.><'

Amúgy holnap nem lesz első órám. Jupíííííí :D
A hétfő miatt Márta néni forrongott és Flon töltötte ki a dühét. Rossz választás! NAGGYON ROSSZ! Természetesen egész nap durcizott és pityergett. Néha olyan, mint egy nagyra nőtt óvodás. De azért szeretem :'D Elvégre én vállaltam be, tudtam mire vállalkozom... Vagyis igazából nem, de már mind1. xDDD (nyugi Floci, csak viccelek! Még mielőtt komolyan vennéd ..:P)

Hátööö... így dióhéjban ennyi lenne a mai napom. Nem hiszem el, hogy a mi drága kémia tanárnőnk még holnap is dolgozatot írat. ♥ Hogyaza jfidsjgofjdncvkidsmcjfdfisogjéfdoigdsdisdjivsoaáeüüöaiöwdüöpqewoiq....

Ezt a képet muszáj kitennem! :'D Így gondolkozik egy igazi agyas! Ezért nincs a zseniknek nőjük! xDDDD

 (Egyébként ez a 152. blogbejegyzés... húha! Mily' aktív vagyok :'D)
Ennyi lennék mára. Sayonara! *(>.<)*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése