2013. június 2., vasárnap

Túl az osztálykiránduláson és egyéb...

Üdv! Csütörtök-péntek osztály kirándulni voltunk Tiszafüreden, Poroszlón és átmentünk Mezőkövesdre is. Pénteken az eső végig csak esett és nem sok mindent csináltunk. A faházikóinkban fetrengtünk, meg esőkabátban mászkáltunk. Úgy néztem ki, mint egy koton :'D
4 személyesek voltak a házikók, de mi végül 6-an aludtunk egy házban. Flo, Gotha, Gabi, Chi és Otani. Gabival aludtam egy ágyon és mindketten hálózsákban. Azon röhögtünk, ahogy mozgunk benne és ismét koton feelingünk lett. LOL.
Volt tábortűz is, énekeltünk.
Imi, Tibi és Ádám fogadásból tangába szaladgáltak a kempingben. xDDDD
Másnap irány az Ökocentrum. Ha voltatok már istentelenül unalmas helyen, na akkor ez az. Majd' meghalt mindenki aztán még a Matyó Múzeumba is elcibált minket Márta néni mindenki legnagyobb örömére. -.-
De kaptunk egy kis szabad időt és természetesen egyből bevettük a bizsu üzletet. Mi az esélye annak, hogy találsz egy utolsó, lepukkant bizsusnál, az isten háta mögött egy Hidan kaszát? Hát ennyi! Találtam. Még (ha bár fordítva is) de rá van írva az, hogy Naruto *-*
Igaz, kulcstartó, de nyakláncot csináltam belőle:
Bár maga a program iszonyat rossz volt, a társaság viszont nagyon jó. Emiatt jól éreztem magam. Floval még közelebb kerültünk egymáshoz és Gotha és Gabi is jobban megnyíltak. :) Imádom őket ♥
Annyit röhögtünk, hogy fájt a hasunk :'D
Aztán hazajöttünk, kipihentem magam és már el is szaladt a hétvége.

Csináltam egy Pierce the veil kitűzőt. *--* Egyébként még nem találkoztam olyan emberrel, aki ismerné vagy szeretné a Ptv-t. :( Bár van egy egyedi hangzásviláguk, és nem minden számukért vagyok oda, de Vic annyira kawaiii, hogy ez nem is érdekel. Van nagyon sok jó számuk is. :33


Hümm... gyűlnek a kitűzőim... Még szeretnék csinálni egy 30 seconds to Mars-ost is. ^^


Kiderült amúgy a kiránduláson, hogy Floval és Gothával sok tekintetben megegyezik a zenei ízlésünk, ami mindkettőnket meglepett. :'D Bár Gabi is nagyon jó zenéket hallgat, a TDG-t ő szerette meg velem, amiért örökké hálás leszek neki :33 ♥
Új szerelmem: Evan Lester(Avion Roe),
Azok a nagy kék szemek és a hosszú, fekete vasalt haj.... ahhwww *-* Bár ő helyesebb mint Vic, de valahogy Vic cukibb. Nyuuuu >_<

Vic :3



 Evan *-*



Otani vágta össze ezt a videót az osztálykirándulásról. 0:08-nál azért befigyelek :"D


Hümmm...nos, ennyi lenne.
Ja és a Klanadjáratba megemlítették Nyíregyházát, de azt mondták, hogy majd a következő adásban lesz. Ezt már tényleg nem hiszem el. -o-'
No, pá! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése