2013. június 23., vasárnap

Kalandjárat és egyéb Kykkység xD

Nos, végre 4-5 hét várakozás után megszületett! Ma hajnalban sikerült telefonnal felvennem a Kalandjárat ismétlését, amibe benne voltam. 4:30-kor keltem, hogy felvehessem. Most 5:40 van. Nem tudok visszaaludni. Így gondoltam megosztom veletek a videót. :) Nem a legjobb minőség, de nem ez a lényeg. ^^


Amúgy tegnap is nagyon korán keltem. Az egész család kint volt a kertbe. Anyáék kapáltak, mi meg mamával leszedtük a málnát, pöszmétét és az uborkát. Huh.
Aztán aludtunk egy jó nagyot. Délután pedig elkezdtem a Sárkányfül borítóját festeni. Már majdnem kész. :) Csináltam egy új oldalt is, ahova fel fogom tenni a fejezeteket, mert a wordpress nagyon ratyi és hiányzik az mlap. Így az új cím: manga-world.mlap.hu ^^

Tegnap este vicces volt. xD Az a cég, ahol anya dolgozik vevőtalálkozót tartott. A cég közel van hozzánk, szerintem olyan 2-3 km-re. A vevőtalin röpke 3000 ember volt. Fellépett LL. Junior, VV. Béci (Jancsi xDD) de ezek annyira nem is érdekeltek. Mert volt egy 1 órás Edda koncert!!! Anya, apa és én felhoztunk a teraszra egy lócát, hoztunk takarót és párnákat és kiültünk, mint az öregasszonyok a padra. xD Ott halgattuk (mert tökéletesen idehallatszott minden) és énekeltük. Rohadt jó volt. Hallatszott, hogy Pataki élőbe nyomja de nagyon tud énekelni. Még 2 ráadás szám is volt. A közönség tombolt, énekeltek. Nagyon tetszett. Úgyhogy az én bolond családommal koncerteztünk a teraszon a kis piros lócán. Lol. :'D A kutya mellettünk pedig vígan horkolt. A koncert végén kelt fel. xDDD
A konci végeztével pedig hatalmas tűzijáték volt. Legalább 15-20 perces. Kimentünk a kertünkbe és tökéletesen lehetett mindent látni. Mintha csak tőlünk lőtték volna fel őket. Aláfestő zene is volt. Úgy élveztük, mint a kisgyerekek.
Igaz, a szúnyogok lyukasra csíptek, de teljesen megérte. xD

Hm... Holnap évzáró. Nincs kedvem ilyen melegbe menni. ._. Meg addig senkivel nincs kedvem beszélni, míg meg nem tudom az eredményeimet. Ugyanis folyamatos rosszulléteim vannak. A szokásos... Szerdán voltunk a tüdőgondozóba, ott nem találtak semmit. Most szerdán pedig irány a kardiológia, de valószínű, h a szívemmel sincs semmi. Ez pánikbetegség lesz. Az orvosok is megmondták, de míg nem zárták ki a szervi bajokat, addig nem állíthatják teljes bizonyossággal.
Remélem nem lesz semmi. Egy pszichés dolognak jobban örülnék, mint egy szívbetegségnek... O.O
No, ennyi lennék.
Majd még jelentkezem.
Mindenkinek boldog karácsonyt! xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése