2013. április 10., szerda

Megdöbbentő tények

3 megdöbentő tény Floról:
1. A kedvenc inge 1 éves és most mellben szűk rá. :"(
2. Nincs felvágva a nyelve.
3. Pótcselekvésként folyton dobálja a frufruját vagy rágja a körmét.

3 megdöbbentő tény Chiről:
1. A nyelvével (egy kis rásegítéssel) meg tudja nyalni az orrát.
2. Úgy röhög, mint egy degenerált, idegbeteg, asztmás fóka.
3. Minden héten szerelmes, csak nem mindig ugyan abba a srácba. ^^

3 megdöbbentő tény Gotháról:
1. Olyan durva troll face-e van, hogy szerintem róla mintázták a memet.
2. Ha valamit nyomatékosítani akar, akkor azt (megszámoltam) egymás után elmondja ötször.
3. Jól tanul, de szinte minden órán alszik.

3 megdöbbentő tény Gabiról:
1. Amikor próbál vmit rögtönözni, mindig mély levegőt vesz, kinyitja a száját és a mutató ujjával felfelé mutogat.
2. Néha megakad a nyelve és nem tud egy értelmes magyar szót sem kinyögni.
3. Amikor röhög nagyon piros lesz a feje.

2 megdöbbentő dolog a D.Gray-manről SPOILER veszély! :
1. Az Ezeréves grófnak a kalapja alatt két kis ördögszarvacska van.

2. Allenben egy Noé van.

3 megdöbbentő tény rólam:
1. Vannak érzéseim (csak nem mutatom ki őket).
2. 11 lábujjkörmöm van.
3. Az egyik orr lyukamon nem kapok levegőt.

Nos, remélem mindenki gazdagabb lett most egy kis információval. xDDDDDDD
Egyik kedvenc jelenetem a mangából (forrás: AnimeAddicts)


Pá!
(hamarosan design csere. Szavazzatok, hogy mi legyen rajta! ^^)

2 megjegyzés:

  1. Degenerált, idegbeteg, asztmás fóka??!! XD Hogy lehet 11 lábujjkörmöd? :D Nekem is vannak fúja jelenségeim, és én is beletudok nyalni z orrlyukamba egy kis rásegítéssel :D
    Te vagy a jó öreg Kykky! :) (Vagyis nem vagy öreg, de tudod mire gondolok :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen xDD Nagyon durván röhög. Még eggyel alattunk lévő terembe is hallatszik :"D
      Úgy, hogy mindig belevertem a kislábujjam az asztal lábába és ketté repedt a köröm rajta. Bár már kezd összegyógyulni XDDD
      xDDDD
      (nos, a 15,5 még nem olyan sok, bár kezdek őszülni. Nem am. XD Értem én :D Kutyából nem lesz szalonna, Kykkyből meg primadonna :P )

      Törlés