2011. december 31., szombat

Visszatekintő 2011

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEii8viF1ArC-0UnR51I3bKU6M9YJ2XeUNlTOOt2t-Oehi9DYOyRJakXh2j1c8JzesvELm4X4AJgjxx_ciq5JWuw1f_SvQW8Yw5A4xD9-m9gHeN6eS9VFrcfbKxgHZ6ZdviBLcaUY8F-jP5z/s1600/anime-new-year.jpg
Sok minden történt. Kezdjük is az elején.
2011.09.03-án, a 14.születés napomon úgy döntöttem, hogy csinálok egy blogot. Sokat morfondíroztam, hogy hol s végül az eoldal mellett döntöttem. Nem a legszebb, nem a legjobb, de könnyen kezelhető. Az első bejegyzések megírása kicsit nehéz volt, ugyan is nem szeretek idegeneknek (főleg az interneten) csak úgy beszélni minden féléről. Ráadásul ott volt az a kockázat is, hogy esetlegesen az osztálytársaim megláthatják miket írtam róluk. Ez egy idő után nem zavart s kezdtem belejönni. Volt olyan hét hogy minden egyes nap írtam, s szerencsére 1 hétnél tovább nem volt szünet a bejegyzések között. Azt hiszem sikerült nektek kitárulkoznom úgy-ahogy.
Ezalatt a csak nem 5 hónap alatt 4300-nál több látogatóm és 50 blog bejegyzés, 216 komment született.
Úgy is nevezhetném ezt az oldalt, hogy ez az érzéseim temetője. Örömöm s főként bánatom leírtam nektek, néha talán túlzásba is vittem az önsajnálatot (amiért így utólag is elnézést kérek ^^ ) de ilyen a kamasz kor, mit is tehetnék! :P
Értek meglepetések, mert Rencsón kívül más is rátalált az oldalra, ami tényleg meglepett.
Szépen felgyülemlett már a tartalom is, a képgalériákban összesen 62 kép van, lett chat, vannak társoldalaim, a gondolataim, verseim, rajzaim mind itt vannak.
Most sikerült összehoznom az eddigi legjobb dizit, ami furcsa mód nekem is tetszik. Örömmel gondolok vissza 2011-re, mert megint sok új tapasztalattal lettem gazdagabb, Rencsóval is jókat dumcsiztunk, sőt néha-néha még Liz és Sayumi is felnézett. Kilari(vikcy) és Diamante is bekukkangatott.
Volt, hogy a gép előtt sírva blogoltam és volt, hogy a röhögéstől folytak a könnyeim. Élveztem ezt az oldalt szerkeszteni miközben még én is tanultam magamról dolgokat. Hihi ^^
Nem is fecsérlem igazán a szót, remélem továbbra is ilyen élvezettel fogok blogolni és ti is ilyen élvezettel fogjátok olvasni amiket éppen firkantok. :D
Most pedig mindenkinek egészségben, vidámságban, csokiban, Adamben, animében és mangában, sok bishiben /bishoujoban gazdag új évet kívánok!
Végezetül:
Muhahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése