2011. december 26., hétfő

Ismét egy fantasztikus karácsony! ♥


Helló!
Na, ha már ilyen hajnali 4 óra körül jár az idő (am most 4:34 van) szóval nem tudok magammal mit kezdeni és rengeteg blogolni valóm van az elmúlt napokról. Már szegény anime-manga-fanoldal.mlap.hu-t meg az anime4ewa.gportal.hu-t is nem egyszer végig böngésztem már, szóval tényleg nincs semmi tennivalóm x”D
Szóval megint csodás karácsonyom, pontosabban szent estém volt. Bár nem csak nekem. Anya, apa, K. mama, G. papa, Sz. mama és én együtt töltöttük eme szép estét. Anyával már csütörtökön sütit sütöttünk, mert a munka helyén névnapot tartott (igen, milyen nehéz akkor kitalálni hogy Évának hívják ^^) és pénteken is sütit sütöttünk, szombaton is besegédkeztem. Volt legényfogó leves, másodiknak krumpli saláta kaszinó tojással és sült csukával vagy fasirttal. Desszertnek krémes (aminek a krémjét én csináltam :$), sári krémes és mama hozott kosárkát, ja meg töltött káposztát is. Miután teli lett a tank, elkezdtük az ajándék bontogatást. Mindenki ötletes, személyre szóló és hasznos dolgot kapott. A legbüszkébb még is anya ajándékára voltam, amit mamától és tőlem kapott. Egy nagyon szép ezüst fülbevalót és hozzá egy medált kapott. A többiekét most nem sorolnám fel.
Én is sok jó dolgot kaptam.
Egy telefon tartót, egy japános órát, egy cseresznyevirágos fali matricát, lábszár melegítőt. S ekkor jött az igai meglepetés ami nem a fa alatt volt. Anya meg apa hirtelen két hatalmas dobozzal állítottak be hatalmas meglepetésemre. Az egyikben egy íróasztal a másik dobozban pedig egy számítógép asztal volt. Ezt az egész családtól kaptam. Annyira örültem/örülök, hogy az valami hihetetlen. Ma apa már össze is szerelte és átrendeztük a szobámat. Az egyik teljesen ilyen japános stílusú az alvós szobám meg teli van anime poszterekkel meg Mondóval, mangákkal :3
Na szóval a szent estére visszatérve az ajándékozás után apa beüzemelte az új monitorát és már azon néztük a Youtube-on a videókat. Ilyenkor szinte már hagyomány nálunk, hogy a kedvenc zenéinket meghallgatjuk. Mindet ami csak eszükbe jut. Persze idős emberek jelenléte révén inkább régi számokat hallgatunk, de engem ez nem zavar. Magyar nóták, olasz opera, magyar operettek színes skáláját hallgatjuk és kornyikáljuk végig. Közben nagyokat nevetünk. Áhh Risa mekkora műsort csapott. Az olasz operára (papa jóvoltából -.-” :P) úgy járta fel-alá és úgy rikoltozott mint az őrült :”D Ez egészen majdnem 10 óráig ment aztán hazamentek, elpakoltunk, és lefeküdtünk aludni.
Tegnap (amit az előbb mának írtam feljebb a bútorosnál de nincs kedvem átírni) meg ebédelni voltunk mamáék. Hát ott voltak apa testvérére meg a családja (nagybátyám, a kutyás incidens elkövetője). Hátöhmm... feszült volt a hangulat, mit ne mondjak. Az asszonykához hozzá sem szóltam. Na mind egy ez nem tartozik rátok (már bocs :P). Inkább kivonultam a konyhába és elmosogattam mamának. Az meg egy csomószor elmondta, hogy neki már milyen nagy segítség van stb. Ez nála a köszönömöt jelenti xD

Nyah, de aki le akarja írni komiba, hogy mit kapott karácsonyra az nyugodtan tegye meg! :D
Jóccakát (vagy jó reggelt?! :”D 4:55... bocsi anya, de nem tudtam elaludni, majd elmondom miért... neharizz!!! *---*)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése