2011. december 23., péntek

Akkor szép az élet, ha elhisszük, hogy ez tényleg így is van! :D


A bejegyzés címe nagyon igaz rám. Csodálatos hetem volt, mert minden nap énekelnünk kellett a templomban, mert ott volt a karácsonyi koncert. Alsónak és felsőnek külön és szerdán este 5-től pedig a falunak. Igazából nem izgultam. Pedig borzasztó ideges fajta vagyok. Anya 8 évvel ezelőtt pont emiatt a félénkségem miatt íratott be színjátszásra (nem tudom valaki drámának hívja, vagy színészkör vagy hasonló...) és 6 évig jártam de még most is félénk vagyok a színpadon. Pedig annyi ember előtt léptem már fel, játszottam főszerepet, volt 10 perces monológom de nem tudom megszokni. Elsőbe és másodikba még azon is izgultam mikor nem értettem valamit, akkor a tanárt hogy szólítsam meg és hasonlók...
Szóval a fent említettekre visszakanyarodva rájöttem, hogy mostanában mindenhez nagyon negatívan álltam hozzá, és a blogom is már csak az önsajnáltatásomról szólt. Nem éreztem egész héten magam szomorúnak és nem érdekelt, hogy a tőlem kb. 2 méterre ülő lányok hangosan kibeszélnek a templomban. Mert élveztem az élet apró örömeit és boldog voltam, hogy lóghatok a suliból 2 napot és még szerdán is elmentünk a polgármesteri hivatalba, és az Arany Oroszlánba énekelni. Utána meg az oviba a kicsikkel együtt énekeltünk. Olyan aranyosak voltak, hogy teljesen elérzékenyültem. Beszéltünk a régi óvónéninkkel is. S ez mind suliidőben volt! Igaz épp,hogy beestünk a töri órára és témazárót írtunk. Át se tudtam olvasni, de a két kifejtősben mázlim volt, mert a Trianoni békét és Horthy Miklóst kaptam. Ezeket tudtam a legjobban. Szóval tiszta mázlis hetem volt :3
Megtanultam magamat lenyugtatni. És így dolgozatkor se izgultam annyira. Persze azért szokásomhoz híven váltogattam a színem xD Egyszer fehér máskor meg vörös volt az arcom xĐ.

Most az adam4ever.mlap.hu szerkesztése miatt is happy vagyok, mert olyan jó érzés újra szerkeszteni, újra elolvasni az egy éves bejegyzéseket. Tiszta nosztalgikus :3
Hmmpp.... Mit is írjak még? Úgy lám azért olvassák a blogom aminek örülök ^^
Na asszem megyek Umineko no Naku Koro ni-t nézni *-*
Egyébként a blogolásnak köszönhetően már majdnem vakon gépelek. Csak a képernyőt nézem és a billentyűzetet nem x)

Am most ugrott be, hogy holnap kari xD Vajon kaptam gésás könyvet? :$ Remélem xD
Na nem valószínű, hogy holnap leszek, szóval békés, boldog, animés, csokis, kajás, muhahahahahahhás karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése