2011. december 30., péntek

Happiness *-*


Aloha (vagy mi xD) !  
Ismét jókedvemben találtok. Tegnapi kutyasétáltatás megfájdította a hasizmaimat xD. A szüleimmel épp jöttünk hazafele a kutyával és ott áltak Gula meg a csapata a házuk előtt, s apa pont akkor mondott egy iszonyatosan nagy hülyeséget (szokásához híven xD) emiatt kitört a nevetés. Guláék meg csak néztek minket. Elég érdekes látványt nyújthatott az, hogy én elöl a kutyával mentem úgy, mint aki bepisilni készül, a szüeim mögöttem ők is röhögnek mint állat. Szimplán hülyének néztek minket szerintem. x) De a röhögés itthon is folytatódott, anyával a földön fetrengve hahotáztunk (most az ő jóvoltából). 
Szóval egy ilyen jó kis este után hogy is lehetne ma rossz kedvem? Főleg, hogy ez az 50. blogbejegyzésem. Egyébként fogok írni egy cikket (ma vagy holnap még nem tudom) aminek az lesz a címe, hogy Visszatekintő 2011. A bloggal történt dolgokat fogom beleírni. Remélem elolvassátok majd és komiztok hozzá. Jó lenne ^^
Anya tegnap megmutatta a munkatársainak a Sakurát amit csináltam és nekik is kell. 

Így már legalább 4 embernek kell ilyet csinálnom és jelzem, hogy ez legalább egy fél délutánt vesz igénybe. Ejjhajj ... mind1, mert végül is örülök. Anya egyébként is kisebb rajongó tábort toboroz nekem. A jobb rajzaimat beviszi és kirakja az irodájába. Szóval mindig megcsodálja őket valaki. Kész kiállítóterem :). Egyszer az egyik informatikus munkatársának kellett KUKUCSKÁT!!!! rajzolni. Annyira tetszett neki, hogy állítólag még most is az van neki kint a telefonján háttérképnek. Pedig ez már a jó multkorában volt. Már azon gondolkozom, talán rajzolok neki még egyet, nehogy megunja xD. 
Tegnap este (ami ma hajnalt jelent, de az nekem este) elkezdtem nézni az Ergo Proxy-t. Már amúgy is szemezgettem vele és most eljutottam addig a pontig, hogy már nincs m it néznem és nem találok semmit szóval ráfanyalodtam. Az első részből ítélve pont nekem való ^w^. A grafikája valami iszonyatosan szép. Szóval szerintem ez is fel fog kerülni a kedvencek listájára.
Kép az Ergo Proxy-ból:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése