2011. december 18., vasárnap

Szép délelőtt :)

Hali!
Olyan jó kis vasárnap délelőttünk volt. Elvittük Edet sétálni a vasútoldaláshoz, ahol sok fa meg ilyen bozótos van és olyan aranyosan szimatolt. Egyébként is nagyon érzékeny szimatú, hiszen vadász kutya, és a megsebzett vad felkutatására és nyúlfogásra használják. Szóval a kutyum nem látott, nem hallott, csak szimatolt xD Érdekes, hogy milyen reakciót vált ki az emberekből. Odajönnek hozzánk, esetleg meg is simogatják, beszélgetünk.
Csak szegényt megtámadta az utcában egy rohadt puli :@ :( Úgy megijedtem. Majdnem megharapta :| De szerencsére nem történt nagy baj. Olyan szuper volt a szüleimmel egy nagy sétát csapva, beszélgetve lődörögni ilyen szép időben. Olyan, mintha nem is tél, inkább kora ősz lenne.
Tegnap befejeztem a kb. két héttel ezelőtt elkezdett rajzomat. A C: the Money of Soul and Possibility Control című animéből firkáltam le Kimimarot és Mysut. Ezzel a művemmel még én is meg vagyok elégedve, ami nagy szó! :D
Na itt is van:

Mára egyenlőre ennyi. Bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése