2011. december 17., szombat

Újra Adamista!

 Ma véletlenül ráakadtam Adam Lambert új számára. Már tegnap éjszaka szemezgettem vele, mert láttam, hogy valami készülőben van, de csak ma volt kedvem megkeresni. Nagyon bejövős a szám, mely  a Better Than I Know Myself címre hallgat. Bár eléggé poposra sikerült, és ez nem igazán Adam, de véleményem szerint ez a szám afféle közönség csalogató, és akár videóklip is készülhetne hozzá. Egyébként semmi bajom a számmal és igazán különlegesre sikerült. A YouTube-ra is csak tegnap tették fel, így egészen friss.


Amúgy megint kinyitottam az adam4ever.mlap.hu-t mert visszaAdamasadtem x"D Jah az EMA-n is láttam, hogy fellépet a Queen-el, már akkor gondolkoztam az oldal újra megnyitásán. Eddig egész délután a dizivel szenvedtem, mert az egészet Photoshoppal csináltam és még csak most kezdtem a programot használni, így még sok tanulni valóm van, de egészen büszke lettem a végeredményre. Már annyira szerkeszthetnékem van, és szívesen bepótolnék mindent, ami az elmúlt 2 hónap alatt történt a drágával, de az a hülye mindenkilapja megint szarakodik, és nem lehet szerkeszteni. Ezt nem hiszem el!!! -.-" :@ Ezért is blogolok most nektek, mert nagyon belelendültem a szerkizésbe. Áhh hogy az a ... :@
Azt hiszem, hogy nem soká megint fel fogom venni az Adam-es pólóimat, amiket már rég a szekrény aljában esz a fene. :| :)
Szóval majd később nézzetek be, mert remélem az utlsó simításokat még ma el tudom végezni (ha az mlap engedi -.-)
Egyébként nagy pelyhekben szakad a hó :3 Végreee! *----* Már annyira várom a karácsonyt! :D
Holnap karácsonyi koncert őpróbára megyünk az ének karosokkal és kedden, szerdán fellépés. Ezért igazgatói dicséretet kapunk ;D Höhö...

Milyen rég volt már ilyen jó kedvem. Adam teljesen lázba hozott. Azt hiszem Kykky újra visszatért. Muhahahahahahahah! :))
Na pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése