2018. május 24., csütörtök

Sok bánat között egy kis öröm

Sziasztok!

Aki olvassa egy ideje a blogot az tudhatja, hogy naggggyon nagggggyon régóta szeretnék egy BJD-t. Imádom őket, kb. azóta, hogy megismerkedtem az animés/ázsiai kultúrával. Úgyhogy kb. 7-8 éve vágyom egy ilyenre és minden nyáron elkap az őrület, hogy na most csinálok magamnak egyet. Sok évi kínlódás után pedig rá kellett, hogy jöjjek, hogy nehéz valamit leképezni úgy 3D-ben, hogy csak 2D-ben láttam. Így hát arra jutottam, hogy felkeresem az aliexpress sötét bugyrait és rendelek egy után gyártott babát. Tudom, hogy ez  nagyon csúnya dolog a művészekkel szemben és mindenképp szeretnék a jövőben egy eredeti babát is beiktatni a gyűjteményembe. Csak hát egy eredeti kb. 250 dollárnál kezdődik,  míg ez 58 dolláromba fájt szállítási költséggel.
Egyébként 16-án rendeltem(ekkor volt két hónapja, hogy anya elment) és nem titkolom, hogy kompenzálni akarok vele. Észre veszem magamon az elmém furcsa dolgait, de hagyom őket(egészséges keretek között), mert biztos tudja ott bent valami, hogy mire van szükségem most.
És erre volt szükségem. Rég nem vártam ennyire valamit! Azt írták, hogy leghamarabb június 4-én érkezik meg. Szóval neki álltam babaházat készíteni, hiszen ez a tünemény nem fér el sehol, így kellett neki valami ülő alkalmatosság és hát végül babaház lett belőle. xD
Ezzel a házzal 3 napig kínlódtam xD



Még tökre nagy nyugiba voltam, hogy van időm megvenni az arcfestéshez szükséges dolgokat, erre ma kaptam az értesítést, hogy megérkezett a postára. Mondjuk kicsit fura volt, mert elvileg a futár kihozta olyan 12:15-körül. Hallottam én, hogy valaki kotorászik a postaládában, de azt hittem, hogy levelet dobtak be. Mert se csöngetni nem csöngetett és nem is dudált. Szerintem csak magasról tett az egészre, bedobta az értesítőt és szép csöndben elosont, gondolván úgy sincs itthon senki... De én itthon voltam és kb. 10 perc múlva ki is mentem megnézni a postát. Erre ott volt az értesítés, amin az állt, hogy 13:00-kor járt itt. xD Én meg 12:45-kor ott ácsorogtam a kezemben az értesítővel és a postán dolgozó nő csak nézegetett. Persze nem reklamáltam, de na... Közölte, hogy csak 3-kor tudják ide adni a csomagot. Király.
Na, akkor még volt időm és beugrottam Debrecenbe a művészellátóba beszerezni a festéshez szükséges dolgokat.Mivel a vámon se fogták meg(pedig attól tartottam), így az erre szánt összeget festékre, gyurmára meg egyéb kellékekre költöttem. Ilyenkor jó, hogy van ösztöndíjam. XD
Kb. egy óra alatt megjártam Debrecent és pont 3-ra értem oda a postára, ahol végre megkaptam az én gyönyörűségem.
Istenem! Amikor kibontottam nem hittem a szememnek. Igaz, hogy nem eredeti, de nekem egy igazi csoda volt! Felvettem  videóra a kicsomagolást és csak később vettem észre, hogy mennyit hűházok meg úristendegyönyörűzök. xD Lucynak neveztem el ezt a csodát. Természetesen végig böngésztem egy csomó angol, japán és magyar nevet, de amikor kibontottam olyan Lucy-s volt, szóval ezt a nevet kapta.
A csomag tartalma: Lucy, 2 pár kéz és láb, egy cipő,
egy ajándék alvó sárkányfigura, egy pár szem és vmi izé,
amire még nem jöttem rá, hogy mi.

Itt jobban látszanak a kiegészítők. 

Szemmel.

Szegénynek olyan feje van, hogy "Úristen hova kerültem?!" XD

A kész arc. Hamarosan új festést kap. xD

Úgy érzem magam, mint egy kisgyerek karácsonykor, de most megengedem magamnak ezt a hatalmas örömöt. Sokkal jobban vagyok most ettől lelkileg és még elég sokáig le fog kötni. Ma megcsináltam az arcfestést, ami elsőre nem lett rossz, de majd újra csinálom.
Készítettem neki egy melltartó-bugyi kombót, mert olyan fura volt, hogy itt ül a hátam mögött egy 41 cm-es pucér baba hatalmas cicikkel. xD Közben szárad a fején a ragasztó, mert parókasapka is készül hozzá, holnap ha minden jól megy el is készül a paresz. :D

Ennyi lettem volna mára, végre egy boldog bejegyzés a blogon és az életemben is! Kellett ez már nagyon...

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése