2013. május 7., kedd

Gésás nyaklánc *--*

Üdv! Nem, nem találtam fel a teleportáló gépet, de most megtanultam a kémiát és annyira nem vagyok hulla, gondoltam jelentkezem. Megvagyok. Ez a délutáni suli teljesen felborítja a biológiai egyensúlyom, de el lehet viselni.
Floci beteg lett. :S
Chii és Gotha és én pedig ma délelőtt hamarabb bementünk és elkísértük Chiit (Écit) a művészellátóba, mert vett magának vízhatlan rajztartót. Előtte beugrottunk egy bizsu boltba. Annyi csudi jó ékszer van ott. Floci biztos kiugrott volna a bőréből, ha meglátja őket. *-* Vettem is magamnak egy gésás nyakláncot. Igaz nem vmi gésás, inkább egy orosz matriyoshka baba beütése van, de akkor is... Olyan nehéz ilyen dolgokra akadni, és ezeket azonnal meg kell venni, mielőtt más őrült japán fan tenné. :33 Sztem akkor is kawaii és 890 Ft-ot igazán megért. Am pont 900 volt nálam, mintha a sors akarta volna, hogy megvegyem. *o* Majd legközelebb is betérünk ide, mert még van egy csomó jó cucc, amit muszáj megvennem. Muhahahahahaaaa.
Itt a nyaklánc:

És ezt még régebben kaptam. Egy gésás műanyag doboz, amibe a rajzcuccaimat tartom. Ezt is nagyon imádom:

Művtöriből írtunk. -.- 4-es lett. Aminek örülök, mert nem nagyon volt tegnap este erőm a tanuláshoz, hiába ültem előtte egy órát. Van mellette még három 5-ösöm, szóval nincs gáz. ^^
Németből feleltem, az 5 lett és a TZ-m is 5 lett. ^^

Chii megint szerelmes, most Dávidba. Hát... nem az esetem a srác, de ha neki ez tetszik... Örülök neki, hogy szerelmes, olyan kis cukor tud lenni, amikor örül annak, hogy a srác ráköszön. :)

Kb. ennyi. Mára búcsúzom.
Pá!
(u.i.: csak nekem nem akar mostanság a Blogger képeket feltölteni? Bár Chromne-ban szépen műkszik, de a Mozzilát vmiért nem szereti :// )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése