2013. május 14., kedd

Pánik és halál félelem





Üdv!
Szörnyű 2 éjszakát tudhatok magam mögött. Vasárnap este lettem először rosszul. Nem tudtam elaludni, nyomódott a mellkasom és nehezen kaptam csak levegőt. Meg valami miatt nem jött álom a szememre. Bár ez a mellkasi fájdalom mostanában sokszor jelentkezett, szóval nem igazán értettem, hogy miért nem tudok aludni. Később kiderült, hogy mama rosszul volt akkor éjszaka. Mama egy olyan személy, akivel kölcsönösen megérezzük egymást. Még arra is felkelünk, ha a másiknak fáj a feje. Érdekes kapcsolat van közöttünk.
Azonban a tegnap éjszakám iszonyatos volt. Éjszaka fél 12-kor fejeztem be a tanulást és hirtelen megint rosszul lettem. A mellkasom nyomódott, fájt a szívem és iszonyatosan szédültem, hányingerem volt, fájt a fejem. Szóltam anyuéknak. Levegő után kapkodtam, a falat támasztottam, annyira forgott körülöttem minden. Holt sápadt voltam és attól féltem, hogy szívrohamom lesz, esetleg szívbeteg lettem. Fél egykor olyan szinten rosszul voltam, hogy felhívtuk a körzeti orvost. Azt mondta, hogy valószínűleg a stressz és a fáradtság miatt van, talán pánik rohamom lehet. Mondta, hogy ha van, vegyek be nyugtatót. Végig olyan szépen beszélt velem, hogy kissé jobban éreztem magam. Bevettem egy fél szem nyugtatót és fél óra múlva el is aludtam.
Soha életemben nem féltem még így. Nem vagyok beteges típus, azt hiszem tavaly ősszel voltam utoljára megfázva. Attól féltem, hogy bármelyik pillanatban leállhat a szívem, vagy megfulladok. A torkomban mintha gombóc lett volna, reszkettem és a sírás határán voltam.
Reggel elmentem a suliba. Első óra művtröi volt. Tz-t írtunk. Óra vége előtt 3-4 perccel beleállt a szívembe és ismét nagyon rosszul lettem. Hirtelen levegő után kapkodtam. Attila bácsi is jól megijedt, Florol nem is beszélve. Szegény Flocimnak meg egy fülhallgató darabot pecáztak ki tegnap a füléből, most fél fülére nem hall, hót takony és ő is rosszul lett. Cseh Lilla meg késett első óráról, mert a koliban mindenki rosszul lett, tegnap romlott levest adtak nekik. Mondhatom szép. ._.'
Úgyhogy hívtam anyát. Flo végig velem volt, nyugtatgatott, simogatott. Olyan jó volt tudni, hogy ott van velem, és ettől kicsit könnyebb lett a légzésem. A Megyóban leültünk az aulába és vártuk anyumat. Szünetbe Gotha és Chii is végig mellettem voltak. Olyan jó, hogy ilyen igaz barátaim vannak. ♥ ^^
Márti nénit is odahívták, aki szintén nyugtatgatott és hozta a vérnyomásmérőt. A vérnyomásom teljesen rendben volt. Anya ezután meg is érkezett. Egyből spuri az orvoshoz.
Lefektettek, EKG-t csináltak, megmérték a vércukromat és a vérnyomásom. Minden teljesen rendben volt, a szívem is szépen vert.
Ekkor az orvos megnyomkodta a szívem fölötti területet és ugye fájt. Már néhány hónapja fáj ott a csont. Kiderült, hogy nem a szívemmel van gond, hanem reumás csontgyulladásom van. Amit nagy valószínűséggel a táska okozott. Tuniillik ott hordom ezt a félvállas táskát. Ami ugye most divat. Szóval az összenyomta a belső szerveimet, begyullasztotta a csontomat.... vagy mi... Nem értek annyira ehhez. :'D De ez a lényege.
Szóval elmentünk és vettünk egy hátizsákot. A boltban az eladónő is ott szörnyülködött. Azért tudok érdekes dolgokat produkálni... :'D
Egyébként mama mondta, hogy tegnap éjszaka fél egy körül felkelt és nem tudott aludni. Nem volt rosszul,csak valami nem hagyta aludni. Akkor voltam a legrosszabbul.... Micsoda boszorkányok vagyunk! :O
Azóta jól vagyok. Hazajöttünk és egész délután csak aludtam. Még most is fáj, a légzésem nehézkes, de nem pánikolok, mert tudom, hogy nem a szívem. Így pszichésen nem spanolom fel magam, hogy meghalok. Egy jó darabig még fájni fog, de élek és a szívem is makk egészséges.
Jól megisjetünk, nem mondom. ˇ_ˇ
Annyira örülök ilyenkor az életemnek. Tegnap lepergett előttem  minden. Azon filóztam éjszaka, hogy addig nem halhatok meg, amíg nem alkottam maradandót és nem jutottam ki Japánba.

Apropó, maradandó!
Biztosan mind találkoztatok már ezzel a gyöngyszemmel, de gondoltam azért kiteszem ide. Nekem annyira tetszik, hogy már 4x megnéztem és még mindig képes vagyok rajta bőgni. Amúgy benne van Netti és Roxi is *-* Még a telefonomon is rajta van, anyával is megnézettem és nagyon tetszett neki. Fullmoon88 (Garai Timi) -t olyan jó volt látni, a Dancis interjú meg külön csemege benne.
Továbbá nagyon frappánsan összefoglalja mindazt, ami vagyok és hogy miért is vagyok olyan, amilyen. Csak gratulálni tudok hozzá!

No, ennyi lennék.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése