2013. május 25., szombat

Új manga a láthatáron :D

Üdv!
Ma egész nap csak rajzoltam. Nyáron új mangába kezdek, bár megfogadtam, hogy először a történetét írom meg és csak azután kezdek neki, mert tavaly az Írisz szerelme azért nem folytatódott, mert nem tudtam hogyan folytatni... :| Meg pont a múltkor vettem újra elő azt a kész 4-5 oldalt és hát... az anatómia az valami szörnyű. Úgyhogy ez is csak egy a sok befejezetlen mangám közül, de az idei nyár más lesz! Oroszországot nagy valószínűséggel elbuktam, mert egyszerűen nincs szervezés. Semmit nem tudunk. Még kísérőnk sem lenne. Ebből inkább nem kérek...
Na, szóval az új mangámnak még nincs címe, története már alakulóban és a 2 főszereplő és egy mellékszereplő is megvan.
A főszereplő csajszi Claudia lesz, aki egy régebbi karakterem átdolgozása és a párja Dan, a sárkány. :33
Amúgy nagyon szeretem az ő párosukat. Első olyan karakterpárom, akiket a sajátomnak érzek.
Ma csak úgy firkálgattam, és hát... Eskü, csak egy vázlatnak indult Clauról, de aztán valahogy annyira belelendültem, hogy elkészült a mangám első oldala. Szörnyű vagyok! T_T
De olyan jól esett újra ilyesmit rajzolni. Nagyon szeretek ezzel bíbelődni, és bár 5 órám ment rá (jó, de mondjuk ez A/3-as méretbe készült és az időm jelentősen javult, mert tavaly nyáron egy A/4-es méretű oldal elkészítése egy egész napot vett igénybe.)
Nem is húznám tovább a dolgot, bemutatom Dant és Claut:

Itt Dan sárkány alakban van, bár Clau fülén változtattam. Ez az első rajz róluk. ^^ 
És ő lenne az első és eredeti Claudia és Dan, a höri meg Momo. :'D


És a mangám első oldalát:

Lol. Az Írisz szerelme első oldala. :'D Azért 1 év alatt sztem fejlődtem valamennyicskét... Remélem.... Ugye? T____T

No, ennyi lennék mára.
Ne feledjétek, holnap 13:55 Tv2! ^^
Pussza :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése