2013. május 5., vasárnap

Anyák napi gésa

Üdv! Először is kezdeném a ballagással. Meleg volt, sokan voltak és ügyebár az emberek nagy tömegben nagyon hülyék tudnak lenni. Bunkók és értetlenek voltak, de akkor is végig kedves és vigyorgós voltam. Jól lefárasztottak. ._. Amúgy maga a ballagás megható és vicces volt. Az igazgató úr olyan beszédet mondott... xD Nem is a Megyó lenne! Még egy jedi idézetet is beletett a végére. Imádom ezt a sulit ♥ ! x"D

Ezt meg anyának pingáltam anyák napjára. Ez a gésa trilógiám második darabja. Az első ügyebár a szülinapi maiko volt.
Nekem amúgy nagyon nem tetszik, csúnya lett az arca. Meg a telóm fényképezője sokat megölt a színekből, pl. az arcán lévő kék-szürke árnyalatok teljesen eltűntek. :/
Tessék, lehet röhögni  rajta:

Holnap délutáni suli. Borzasztóan jó kedvem van ettől -.-" :S
A hétvégém eltelt, nem csináltam semmit. Naruto Shippuudent néztem, most jön a 297.rész. :)
Kb. ennyi.
Érkezésemre 5 nap múlva számítsatok kelet felől. Ha csoda történik és feltalálom a teleportáló gépet, akkor hamarabb is jelentkezem. Majd meglátjuk.
Pá! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése