2013. május 9., csütörtök

Egér vadászok :D

Üdv!
Nincs sok időm, de ezt gyorsan megosztom veletek. Tegnap este bejöttem a belső szobámba, mert le akartam fújni egy pókot kemotoxxal és erre valami szürkés fekete izé átszalad előttem. Gyorsan bezártam az ajtót, hívtam apát, aki meg pont fürdött. Fél óra múlva kimászott a kádból, de semmit nem találtunk.
Ez kissé lelombozott. Mivel félő volt, hogy vagy egér, pók vagy esetleg más. Ez alatt a más alatt azt értem, hogy szoktam olyan dolgokat látni, amiket más normális ember nem. De ezzel együtt lehet élni, csak néha elgondolkodom rajta, hogy ép-e az elmém... ?
Szóval egész éjszaka azon gyötörtem magam, hogy mit láthattam. Nem tudtam elaludni. Ha sikerült is elszunnyadnom, akkor arra keltem, hogy nem kapok levegőt.
Jó kis éjszakám volt. Kemény 4 órát aludtam. ._.
Anya csodálkozott, hogy miért vagyok már fent, amikor aludhatnék 9-ig is (délutáni tanítás miatt). Mire mondtam, hogy láttam valamit.
Erre ő csak annyit mondott, hogy "csak nem szellemet láttál?". No, igen. Anyu már ismer. :'D Akkor szoktam ennyire betojni, ha valami nem evilágit észlelek. De ez most határozottan futott és nem lebegett vagy suhant...
Szóval jó kedvvel és jó egészséggel indultam el suliba. Ment a hasam, szédültem, fájt a fejem és azért imádkoztam, hogy ne rókázzak a buszon. Szerencsére Kanyóval utaztam. Az a hülye elterelte a figyelmemet. Régi vetélytársam. Mindig azon versenyeztünk, hogy kinek van több pontja, dicsérete. Háhá. :'D
Ezután 3 rajz óra. Kutya csontvázat kellett rajzolni. Máskor imádtam volna ezt a feladatot, de most szenvedés volt. Attila bácsi nem is cseszetett, látta, hogy engem nem tud most felmosni. :|
Ezután még 3 óra és 4: 20-ra hazaestem.
Anya is hazajött és jött mama is. Meglepő felfedezést tettünk. A konyhaszekrényben friss egérkakit találtunk. Anya egyből a költözésen gondolkodott és én pedig megnyugodtam, hogy nem csavarodtam teljesen be és nem óriáspókkal állunk szemben. Megvártuk míg haza jött apa és elindult a hajtó vadászat.
Apa levett a WC ajtót és a konyha elé tette, hogy ha az egerentyű ott van, akkor ne menekülhessen el máshová.
Kiszedtünk mindent és hipós vízzel átmostuk a cuccokat. Minden tiszta egérszar volt. Fúúj. :S
Anya kaparászást hallott a kanapé mögül. A kis rohadék oda menekült. Apa bemászott az íróasztal alá és ott piszkálta csavarhúzóval a kis dögöt. Anya közben kimenekült az udvarra és ordítozva tartottuk a kapcsolatot. Ekkor előugrott az egér, apával a nyomába eredtünk. Hangos püffenések, csattanások, káromkodás, ordítás. Végül apa adott neki az acélbetétes 45-ös bakancsával. A feje lapos lett, a cipő talpán egér agyvelő. *---* Annyira élveztem. Olyan izgi volt üldözni a kis szemetet. :3333
Kár, hogy nem én üthettem le, pedig pályáztam rá. :(
Úgyhogy anya is boldog, apa is boldog és én is megnyugodtam, hogy nem vagyok őrült. :'D
Mindent lefertőtlenítettünk, a lyukakat betömtük, tettünk azért a biztonság kedvéért ki egércsapdát, de minden biznnyal ez az egy volt.
Dióhéjban ennyi.
Muhahahahahhahaahaaaaa :333
Na jó8!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése