2013. május 19., vasárnap

Kiteregetés, álmok és életem első interjúja, alias Kykky híres lesz?! xD

Hűha! Jó sok minden történt velem mostanság. Azt hiszem ez egy hosszú bejegyzés lesz, szóval készítsétek a popcornt, helyezkedjetek el kényelmesen!
Kezdeném először is a csütörtökkel. Nagy kiteregetés. Kb. 42-43 rajzot vittem be. Végül a Holló László Múzeumban voltunk. Velem kezdték a tanárok. Ott volt Attila bácsi, Márta néni és Kővári. Nem sokat mondtak, megdicsértek. Kővári annyit mondott, hogy "Nagy pálya áll előtted." Aztán mindenki megadta az 5-öst és mentek tovább. A
kerámikus pasas később esett be. Azt mondta, hogy az elsőnek (azaz nekem) 4-es alát!!!!!!!!!! ad, mert látta a rajzaimat, amikor kipakoltam. A többi tanár és a jelenlévők mind kerek szemekkel néztek rá, én megkérdeztem tőle, hogy ez most komoly?! Hisz nem is láthatta a rajzaimat, mert később esett be. Aztán mikor már a rosszullét környékezett, Attila bácsi mondta, hogy jöjjön velem a fickó, mert mindjárt szívrohamot kapok. Jött is, megnézte a rajzaim, erre csak annyit mondott, hogy "Hopp,nem ezt az anyagot láttam, elnézést!" én meg ilyen semmibaj arckifejezéssel, de k*rvaanyád érzéssel mosolyogtam rá és adott egy ötöst. Fuck. -.-
Barnin kiakadtam, mert 3 termet töltött meg a "festményeivel" amik igazából nem voltak nagy számok. Mind vmelyik híres festő koppintása volt, zéró egyéniséggel. Persze mindenki behalt tőle. (na jó, nem mindenki.)
Röviden ennyit erről.

Pénteken nem sok minden történt. Inkább az álmaimról beszélnék:
1., Csütörtök éjszaka azt álmodtam, hogy egy tök idegen helyen vagyok, egy méhészetnél. Kiszáll mellőlem a kocsiból egy pasas, majd menekülni kezd, mert a méhek megtámadják. Kivételesen nem voltam szereplője a dolognak, csak néztem, hogy mi történik és mintha csak szellem lettem volna, elmentek mellettem.
Ez azért fura, mert péntek reggel a buszon a rádióba mondták, hogy csütörtökön megtámadott egy méhészt egy méhraj és több mint 300 csípése volt. Szerencsére túlélte. ^^ De ezt mégis hogy...? O.O Fura vagyok. :O
2., Kővári, Gargyusz és én egy mezőn ültünk. Ekkor ébredt fel bennem a felismerés, hogy a Dunát és fél Magyarországot egyszerűen levágták és mi ezen a részen lebegünk összvissz 3-an a Föld felett és azt tervezgetjük, hogy miként foglalhatnánk el a Földet.... WTF?! xDDD
3,. Mert mindig a legjobbat hagyom a végére:
Flo-hoz ment Krisz és jött vele az AFC-s Feka, mert jó haverok. Krisz elment valahova és Flo egy kicsit flörtölt Fekával. Aztán este lett és Flo meg Krisz egy ágyba aludtak, Feka meg hálózsákban a földön. A vicces az egészben, hogy Feka anyja, egy ilyen ősz, lila pizsamás mami Flo és Krisz között feküdt és veszekedett Fekával, hogy "Látod kisfiam miattad ide jutottam" meg hasonló hülyeségek. xD Krisz meg durcizott, mert Flo helyett a nyanya horkolt a fülébe. :'D Looool



És ismét a legjobbat tartogattam a végére:
Ma voltunk apával és anyával az állatkertben Nyíregyházán. Nagyon jó volt. A zöld piramis nagyon tetszett. A cápa ugye felettünk úszkált és anya úgy viselkedett, mint egy kisgyerek. Mindig mutogatott, meg azt mondogatta, hogy "Apa, jön a cápa!" és nagy lelkesen nézegette a cápát. :'D Az esőerdős valami is tetszett és a papagájoknál voltunk a legtöbbet... :'D De annyi szuper dolog volt, hogy nem tudnám mindet leírni. Lényeg az, hogy nagyon élveztük. Kaptam anyától egy fekete koponyás nyakláncot is *-*
 Lemaradtunk a délelőtti papagáj showról, mert elnéztem az időpontot.:S Nem is én lennék... Sebaj, megvártuk a délutánit, de elmaradt. Egy óráig várakoztunk, de semmi. Kicsit elszontyolodva mentünk a kijárathoz, amikor anya meglátta, hogy egy gyönyörű arapapagáj van egy srác kezén. Megkérdeztük, hogy le lehet-e vele fényképezkedni és lehetett. Szóval csináltak is egy képet. (mellesleg a srác sem volt csúnya... hümmm... ^^). Aztán kifizettük (1 kép 1500) és várni kellett a nyomtatásra. Egyszer csak odajön hozzám egy magas, szőke nő , hogy "Jó napot kívánok, Kandász Andrea vagyok" és nyújtja a kezét. Én meg bambán nézek anyára, hogy ez a nő meg mit akar tőle. Anya meg néz rám, hogy ő bizony engem szólított meg. Megilletődve kezet fogok vele és lányos zavaromban csak egy sziát tudok kibökni.
Odajön hozzám az állatkert szóvivője, elvisznek vissza oda, ahol fényképezkedtem az előbb és megkérnek, hogy ismét álljak be. A srác a papagájt a kezemre teszi (természetesen megint hangosan üdvözlöm a jószágot és vigyorgok rá, mint a vadalma) és már kattog is a fényképező. Közben a háttérben egy csávó kamerázza azt, hogy engem fényképeznek. Aztán odajön hozzám a nő, az arcomba nyomják a kamerát és csak ennyit mond a pasi, hogy forog. Andrea kérdez, hogy milyen volt, miért fotózkodtam a madárral, stb. stb. én meg tök profin, talpraesetten válaszolok neki. Aztán megdicsér, hogy olyan voltam, mintha előre megírták volna a szövegem, megköszöni az "interjút" és közli, hogy kapok egy ingyen képet. A képre még vártunk fél órát, aztán kinyomtatták és kaptunk még egyet ajándékba, szal' az ingyen képekkel megspóroltam/kerestem 3000 Ft-ot.

Tiszta jó vagyok! :'D És lehet, hogy a TV2 Kalandjárat című műsorában benne leszek! Úgyhogy ha van időtök, asszem jövő vasárnap fél 11 vagy 11 körül lesz a TV2-n, bár a honlapra úgy is felteszik és ha bekerülök a műsorba, úgyis kiteszem ide is a videót.
Jaaaj, remélem benne leszek *-* Szinte éreztem, hogy a papagájtollas fülbevalóm és nyakláncom kell ma felvenni. :D
Ez egy izgi nap volt. :) És ha nem is leszek benne a tv-ben, legalább megvolt életem első ilyen interjúja. :D
No, ennyi lennék. Nem is lett annyira hosszú a bejegyzés. :P
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése