2014. november 17., hétfő

Rajz

Ahoy! Ismét itt vagyok. Nos, egész tűrhető napom volt. A rajz órák jól estek, kicsit elterelték a figyelmemet. Faktról viszont eljöttem, anyu itthon volt. Átbeszélgettük az egész délutánt és már valahogy jobban érzem magam.
Tegnap amúgy neki álltam rajzolni. Próbáltam valahogy kirajzolni a dolgokat, de nem tudtam sötét, szomorú képet alkotni. Csak rajzoltam és közben mamára gondoltam és végül ez a színes madárka, Aoi lett belőle. Mert nem tudok nem szeretettel és örömmel gondolni rá. Már egyáltalán nem kell sírnom és tényleg jobban vagyok. Valahogy érzem, hogy jó helyen van, nyugodt és ha lát, akkor büszkén figyel. :)
Úgyhogy tessék mama, ezt neked csináltam:
Devin: http://fav.me/d86qf5e
Ennyi lenne mára.
Puszipá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése