2014. november 6., csütörtök

Mandula gyuszkó muszkó és egyéb cukiságok ^^"

Ahoy!
Nos, a drága mandulám úgy döntött, hogy meghosszabbítja az őszi szünetem plusz egy héttel. Igaz, hétfőn még mentem suliba, de Attila bácsi közölte velem,  hogy tudni akarja milyen anyagot szívok. xD Magyarán nem néztem ki jól, viszont nagyon szarul. :') És úgy is éreztem magam.
Persze én félholtan is elmászom a suliba, de kedden hajnali 6-kor a reggeli leküzdése akkora erőfeszítésembe került, hogy ha anyuék nem kísérték volna figyelemmel a passiómat, tuti elbőgöm magam. Nem is tudom mikor fájt ennyire a torkom. De még ha csak ennyi lenne! Mandi bandi úgy döntött, hogy szövetkezik ellenem és összefogott a bal fülemmel, így szinte ordítani tudtam volna a fájdalomtól. De ha a fülről van szó, akkor azzal nem lehet játszani. Egyszer már felszúrták, azóta nem hallok úgy rá, mint a másikra. Persze nem feltűnő, csak amikor nem koncentrálok annyira és valaki bal oldalról közli velem az infókat a negyede azért eljut hozzám, a többit meg odagondolom. xD

Bár erősködtem, hogy csak elmegyek, nincs kedvem pótolni. Viszont annyira fájt, hogy nem kellett annyira győzködni, mint általában. Anyu elment, én visszafeküdtem. 10 -körül felkeltem és irány a doki, aki közölte velem, hogy csúnyán be van gyulladva a mandulám -you don't say?- írt fel antibiotikumot meg fülcseppet. Kiváltottam, beszedtem, cseppentettem, aludtam, tv-ztem. De nem igazán éreztem, hogy múlna a fájdalom. Ez volt kedden. Szerdán. Ma úgy döntöttem, hogy kiváltom a régi fülcseppem, ami egy nap alatt kivágta a legdurvább fülfájást is. Kiváltottam. SE! Ugyanis közölte velem a patikus, hogy ebből országos hiány van, nincs készleten. Kösz b+! -.- Szenvedjen a paraszt azzal a ganéval, kit érdekel ha 3-4 napig fáj a füle? .____.
De most már azért kicsit jobb. Nem fáj annyira. Remélhetőleg holnap estére már jó lesz minden. :)

Hát... miről is írjak? Itthon nem sok minden történik. Őszi szünetben nem blogoltam. Végig Laciztam. :3 Jó volt vele lenni. Valamiért nem tudom megunni. Apropó, okt. 30-án lett 17 éves! Hihi :3 És 29-én pedig 10 hónaposak lettünk. ♥
Úgyhogy a szerelmi életem jelenleg tökéletes, habár a mandula bandula közbeszólt és a héten még nem találkoztunk. :( Remélhetőleg szombaton tud jönni. :D
A drága készített nekem egy szuper FMA amv-t. Szerintem ez eddig a legjobb munkája. *-* Nagyon jól eltalálta a dolgokat benne, szép ez a Road szám és úgy vágta össze, hogy úgy tűnjön, hogy a EDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mondaná a szöveget. (Y) Szép munka Szívem! ;D ♥



Nos, amit még témának fel akartam hozni, az a rajz. Szóval digiben kicsit megtorpantam. Úgy érzem a régi rajzaim jobbak, úgyhogy visszatérek a gyökerekhez és onnan fejlesztem újra magam.
Csak ami elkeserít, hogy mert most posztoltam 1-2 olyan rajzot a facebook oldalamon, amik nem lettek életem fő büszkeségei, már 115 lájk helyett 113 van. Az úgy igen. :O Na de hát ha valaki ennyi miatt nem kíváncsi többé az újabb munkáimra, akkor az annyit is ért. Csak már az Art clubban is csalódtam jó sokat. Mindig kérek tanácsot, kritikát, hol/mint/hogy/merre javítsak? De kb. emberszámba se vesznek. Dobnak a fejemhez pár lájkot, de ennyi. Nagyon ritka, ha valaki megszán és leereszkedik a szintemre, hogy elmondja mi a szar rajta. Pedig azt hittem, hogy ez egy normálisabb csoport, mint a rajzmániás szörnyűségek. De itt is van egy klikk, egy profikból álló csoport, akik egymással jól elvannak, az amatőrebb kívülállók meg le vannak kakkantva. :| Hátjóó...
Most felhozhatnék még ezer dolgot, de sikerült lecsillapodnom és inkább nem bolygatom újra a dolgot. Csak piszkálja a csőrömet az emberek hülyesége.

Hátöö... ennyi lenne most, amit írni akartam.
Design csere hamarosan! ;)

2 megjegyzés:

  1. szegénykém....jobbulást...amúgy én is beteg voltam..de engem csak szerdáig írtak ki..meg talán ennyire nem volt komoly..:)<3

    VálaszTörlés