2014. november 7., péntek

Interjú velem :D

Üdv!
Rövid bejegyzés lesz, de gondoltam kiteszem. Pár hete felvette velem a kapcsolatot az AnimeWörk egyik szerkesztője, Gegory és megkért, hogy adjak neki interjút. Tökre élveztem, mert kedves volt és nagyon rugalmas. Igaz, nem nagyon rakta ki azokat a képeket, amiket én küldtem neki, hogy azokat tegye bele, de mindegy is. Amúgy csak nekem kicsit pixelesek a képek? És csak nekem csúszik bele a rajzaim fele a jobb oldali menü sávba? ><
Tök jó, hogy van egy ilyen csapat, akik felkutatják az amatőr magyar manga rajzolókat és meginterjúvolják őket. :D Azért nem említettem amúgy egyik bejegyzésemben sem ezt, mert féltem, hogy megint nem lesz belőle semmi, mint az előző interjúból. De legalább itt komolyan vettek. :D
Köszönöm nekik! ^o^
Az interjút velem itt olvashatjátok-->
AnimeWörk oldala-->
Facebook oldal-->

Nyah, pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése