2012. november 23., péntek

"Úgy éreztem magam, mint egy retardált Dumbo"

Yo minna!
A mai napom egészen jól alakult a kezdeti nehézségek ellenére. Inkább a délutánom az, amiről érdemes szót ejtenem.
Floval 1 órát ültünk az esőben a játszótéren egy gyerek játékon egy pici, citromsárga esernyő alatt. Egészen hangulatos volt. Kívülről is érdekesen festhetett 1 emos és egy retardált kontyos csaj, amint a körülöttük szálló varjaknak ordibálják, hogy "Sasu2! Sasu2! Merre vagy?!" . Aztán elkezdtem dúdolni, majd orrhangon énekeltük, hogy "Sasuke kisöcsém, hiányzooool..." mire én: -Flo, mögöttünk jön 2 csávó.
Aztán folytattuk az éneklést. A 2 pasas kicsit sem nézett minket idiótának. xD
Aztán csináltunk néhány érdekesre sikeredett fotót, amikből csak a jobbakat tenném fel, mert Flo igen kibelezne, ha feltenném a többit is ><"



Ami sérelem még ma ért:
Flo lefejelte a fülemet, mire az a kétszeresére dagadt és bepirosodott. Úgy éreztem magam, mint egy retardált Dumbo. :") Erre én: -Eltörted a fülemet!
Mire ő: -De a füled porcból van, azt nem lehet eltörni!
Én:- De igen! Neked sikerült ! >O<"

Aztán eljött aminek el kellett jönnie. Marci érkezése elkerülhetetlen volt. Floval azt találtuk ki, hogy ha nagyon velem akar lenni és nem akarna rólam letapadni, akkor szépen felhívom és ő átszalad az Euróból (az előkészítőről) és bemutatom őket egymásnak. Aztán jön a hideg zuhany, mert úgy állítjuk be magunkat, mintha egy leszbi pár lennénk. Ettől biztosan lekopik!Szerencsére nem kellett bevetni ezt a meredek B tervet, de így is kínos volt vele az a 45 perc. Szinte semmiről nem beszéltünk, csak ültünk és hallgattuk Ayame, Roxy és a többiek barmulását.
Szerencsére Imi megmentett és 3-5-ig Csilla néninél voltunk a 8.-osok rajzelőkészítőjén.
Jól elvoltunk és sokat szemétkedhettem velük. Olyan gonosz vagyok *---* ♥ :3
Muhahahahaaaaaaaaaaaa! ^________^

Aztán kiültünk a kicsikhez, akik 12 évesek voltak és kiderült, hogy animések. Rajzolnunk kellett nekik anime szereplőket és azon civakodtak, hogy kié legyen a rajzom. Olyan kis kawaiiok voltak! *0*

Aztán hazajöttem és ennyi. Bár ennyi bőven elég is volt mára. Marci nagyon megilletődött volt. Valószínűleg nem ilyen lányra számított. Elvégre a csekély 175 cm-mel nem vagyok egy apró és törékeny lány. ><"

Remélem ez elriasztotta és többet nem jön. ^^ :D

Nos, sayonara minna-san! ^w^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése