2012. november 6., kedd

Fekete macska, vörösben xD

Yo!
Újra itt vagyok, igazából már tegnap írni akartam, csak elaludtam :"D
No, kezdem az elmaradt napokkal...
Vasárnap érdekes felfedezést tettem: létezik FEKETE MACSKA, VÖRÖSBEN!!! Ami nem tudom, hogy milyen, a Meglepetés c. újságban bukkantam erre a gyöngyszemre és meg is örökítettem, hogy Ti is osztozzatok ebben az....az.....az emberi hülyeség újabb csodájában! ;)
Sajna a kép nem lett jó minőségű, de sztem kivehető :"D Egyébként nem szoktam ilyen szemetet olvasni, mamánál voltunk ebédelni és belelapozgattam pár újságjába. ><
Nos, miután túltettétek magatokat a Fekete macska vörösben-en, újabb agyfaszokkal szolgálhatok, csak a hangulat megőrzése végett! :")
Apa bekapcsolja a rádiót, mire megszólal a bemondó nő: " Jó napot kívánok, Szombati Szilvia vagyok...."
Mire én: "De ma vasárnap van b+!" xDDDDD

Ja, Flo-nak üzenem: Ma reggel az Euróban Ootani elesett a lépcsőn. xD Baja nem lett, de jót röhögtünk rajta. :"D Muhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ^^ ♥
És még valami: Flo-nak elveszett nálam a koponyás nyaklánca. 2 napig kerestem mindenhol, de tényleg mindenhol...
Ma reggel semmit sem sejtve kiszedem a szoknyámat a szekrényemből és előugrik a koponya. O.o Ha téged a babáim, engem a koponyád nem szeret Flo! T___T A szívbaj jött rám Q.Q

Egyéb jó dolgok, amik ma történtek velem:
  • Összehoztam egy 5, matek dogát... Nem tudom hogyan... Pedig már felkészültem a 2-3-ra :O Van isten! *-*
  • Majdnem összecsináltam magam a buszon, tiszta rosszul vagyok most is. Sipos legalább rendes volt. Tesi előtt oda megyek hozzá és ránézek a hatalmas, könnyes, boci szemeimmel: "Tanár úr.... rosszul vagyok!" Válasz: "Üljé' le!"  Sipi, így szeretünk :") ♥
  • Écivel egész tesin beszélgettünk és utána oda ült mellém, mert Flo lebetegedett T_T Nyuuuu~ :( De kedves volt tőle, hogy megpróbálta elterelni a rosszullétemről a figyelmem, és Barna is odajött(igaz, csak kaját akart csórni). :"D Imádom a barátaimat ^o^ ♥ 
  • Márta néni a Yin-Yang kapcsán eljutott a könnyen és nem könnyen "megkettyinthető" lányok és az állandóan kanos fiúk témára. És még a diákság a perverz! Persze! O.o"
Még egy vicces dolog:
Ma németen az időjárást vettük és szóba jött a jégeső, mire Imi megszólal: "Mikor nyáron pecáztam, ráesett a fejemre a jég..."
Mire én: "Akkor azért vagy ilyen ütődött XDDDD"
Még Homolyáné is röhögött, pedig őt eddig még mosolyogni sem nagyon láttam >0<

Most pedig néhány kép:
Itt vasárnap kint voltunk a falu határába és megsétáltattuk Ed-et :3






Ez itt a Hulla-tó... :"D Nevét egyszerűen csak onnan kapta, hogy mindig azt hittük, hogy van benne hulla. De nincs.... vagy ki tudja.... :O


Békanyál :D


Idilli környezet....


...nyúljon meg a nyaka annak, aki ezt idehordta! :@

Flo, a Sebby imitátor :") ♥


És végezetül: Floval kidekoráltuk a táblát: ő csinálta Sebbyt, együtt készítettük a Sebby pecsétet és én írtam a Sebast-chan fölötti írást :)
No, ennyi mára. Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése