2012. november 17., szombat

"Mostanság olyan az életem, mint egy elfuserált shoujo szereplőnek"

Szeretek kicsit egyedül lenni. Mert a mostani egyedül létem nem egyenlő a magánnyal. Inkább csak kivonulok csendben a világból és elmerülök a sajátomban. Jó érzés tudni, hogy vannak barátaim és csak ritkán néznek levegőnek :)
Egyébként ma megtanultam hímezni. Áthívtam mamát, hogy tanítson meg. Nagyon jól megy, következőleg saját magam készítem el a hímzésmintát és egy nagy gésát akarok csinálni az ajtómra. :3
Olyan jó volt tőle tanulni. Édes volt, ahogy mellettem ült a kanapén és magyarázta, hogy így fordítsam, úgy húzzam ... Szeretem mamát. Jó lenne, ha örökké velem lehetne. Olyan, mintha a 2. anyám lenne.
A téli szünetben pedig megtanít varró géppel varrni, így mire arra kerül a sor, hogy Conra menjek már el tudom magamnak készíteni a jelmezem. *---*

Egyébként bevörösödtem. Igaz, hogy csak 8 melir csík van a hajamba, de nagyon jó lett. Viszont nem festhetem be az egészet, mert 8 tincsre kellett 1 nagy doboz festék. Esélytelen... :S
Amúgy nem értem miért írom le most ezeket. A kutyát sem érdekli...
Azt hiszem mostanában kezdek nagyon pesszimista lenni. :(

Olyan sok mindenről akartam írni. Pl. a nyíltnapról, ami szuper volt..... De nincs kedvem. Valami/valaki mindig lelombozza a hangulatom. Vagy csak túlreagálnám a dolgokat? T__T

Ja és rájöttem valamire: nem vagyok normális! Ami eddig is eléggé egyértelmű volt. De szerintem az nem normális, ha egyszerűen csak ki tudok szeretni az emberekből. Ha tudom, hogy esélytelen a dolog, vagy nem tartom túl valószínűnek, egyszerűen csak megkeményítem a szívem és annyit mondok magamba: nem! 1-2 napig rossz, de utána nem érzek semmit. O.o Ez 3 hónap alatt a 2. ilyen eset. A 12 szép szám, csak nem számomra.... :")
Mostanság olyan az életem, mint egy elfuserált shoujo szereplőnek. Csak hogy ez a valóság! :| 

El akarok menni Kyotoba....  Q.Q

2 megjegyzés:

  1. Még hogy senkit sem érdekel?? Engem érdekel!! :) El is olvasom a bejegyzéseid mindig csak vagy idő- vagy energiahiány miatt már nem tudok rájuk írni semmit, de hidd el elolvasom őket és sokszor megmosolyogtatnak,megnevetettnek :) örülök,h boldog vagy és vannak barátaid ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök és köszi, hogy kitartasz mellettem és képes vagy olvasni az én fárasztó idiótaságaimat XXDDD
      És még 1x köszi mindent :) ♥ ♥

      Törlés