2012. november 13., kedd

"Az első mindig fáj..." xDDDDDDDDD

Yo minna!
Rég blogoltam, gondoltam firkantok valamit, mert később se kedvem se időm nem lesz rá. Szóval...hm... az elmúlt napok igen csak furán és viccesen teltek. Jó példa erre a tegnapi aranyköpésem:
Apa: -Meg kell ennem a borsófőzeléket, mert javítja a székletemet..
Én: -Minek azt javítani? Úgy is szar!xDDDD
Muhahahaaaa :D

A mai nap még érdekesebben alakult. Ez egy örök időre szóló testi és lelki traumát hagyott bennem. :")
Művtöri volt az 1. óránk és az Euróban vártunk Attila bácsira. Ekkor valamilyen okból Gréti ölébe ült Hachi, Hachi ölébe Flo, Flo ölébe én, az én ölembe Otani. O.o Persze a sorrend változó volt és még a végén Tibi is beleült az ölembe, rá Martin, Ádám és Imi O.o Meleg helyzet volt... XDDDDD
Aztán az a hülye Hachi elkezdett alul mozogni és hát... Otani farcsontja örök nyomot hagyott a combomba. Én kiáltoztam, hogy "Nee, ez fáááj!" Mire Flo: "Az első mindig fáj.." xDD
Nagyon perverz volt >< Otani nyögött, és Flo azt mondta, hogy gázos volt, mert.... Gondolom nem kell folytatom :Đ Hachi is és Grétit szabályosan agyonpréseltük. Attila bácsi meg jól lecseszett minket, hogy nem tudunk viselkedni xDDDD :P
Aztán Otani folytatta a terrort! :O Levette rólam a cipőmet és tesi órán folyton nyúzott. T_T
Kosaraztunk és a labda a kezemben volt, magamhoz szorítottam. Erre odajön és megpróbálja kiütni a labdát a kezemből, de én elkezdtek jajjgatni. Erre ő: "-Ja, ez a melled volt? Bocsi... Megcirógathatom? ^^"
Azt hiszem sikerült rá olyan pillantást vetnem, hogy el is ment. Ajánlom is... Azt hittem vége, de folytatódott. Mert "véletlenül" eltalálta a fenekem egy labdával. -.-  Aztán azon röhögött hogyan kosarazom és azzal is folyton piszkált, hogy befelé lépek. Bocs már, hogy megszülettem :"(
Utána meg feküdtem a padlón és felém guggolt és úgy tett, mintha le akarna kakálni. B+ Otani! Nem engem kell piszkálni, Flo szívesen fogad bármi nemű szekálást.
Aztán meg ki akarta törni a lábam, de kiakadt rajta, hogy milyen hajlékony vagyok és nem sikerült eltörnie... Milyen kedves... Nem ? :@
És a terrorcselekményt egy csikivel zárta le. Szerencsére ennyi volt. Nálam kiverte a biztosítékot a mai nap.
Otani, üzenem, hogy ha még 1x hozzám mersz nyúlni.... nem maradnak meg a golyóid! Nem érdekel Flo mennyire van odáig érted, akkor is repülnek onnan.... ^^

Aztán ofőn és matekon Márta néni egy filmet nézetett meg velünk. Csak természeti képek és emberek voltak benne no meg ilyen monoton zene. Az első 45 perc még jó is volt, de a másik 45 percet már végig szenvedtem. Nyitott próbálok lenni, de én sem erőltetem rá a gésákat, az animét/mangát vagy amiket szeretek. Nem vagyok oda a hippi dolgokért, főleg nem az ilyen filmekért. Relaxációs filmnek mondta, de sztem szimplán csak szar volt. :P xD

Ezzel búcsúzom.
Cuuuu~ :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése