2012. november 8., csütörtök

"Mókuska, mókuska..." és a csengős fogkefe története xD

Üdv! Ma is hoztam a formámat, most anyával csináltunk magunkból bolondot a boltban:
Anya meglát egy rózsaszín, kockás zoknit amin egy kis rózsaszín mókus van. Venni akar nekem egyet, de csak 38-as méretben van. Csalódottan baktatunk tovább, miközben ezt énekli: "Mókuskaa mókuskaaa..."
Erre én folytatom: "Felmászott a fára, de beakadt egy gallyba, az kiszúrta a szemét, majd leesett a fáról, kitörte a nyakát és elvitte a Halál.
Mókuskát mókuskát a kukacok rágják, hulláját a kukacok faljáááák~"
Anya csak ennyit fűz hozzá a szalámis pultnál: "De kegyetlen vagy!"
Mire levesz a polcról egy csomag szeletelt kolbászt. Mire én: "Mókuska kolbász! Szegény tetemét bedarálták és most azt fogjuk megenni!"
Elkezdünk röhögni, mint állat.
Én:"Mókuska májkrémet is veszel? T_T"
(nem tudom ti hogy vagytok vele, de erre gondolva elment az étvágyam XD)
És ezt még folytattuk. Csak PÁRAN néztek ránk úgy, mintha most szabadultunk volna a bolondok házából :"D Aztán itthon is folytattam.
Mivel 2-3 hetente elnyüvöm a fogkefém, ezért ismét újat kellett venni. De mivel az apáé és az enyém egyforma, így meg kellett valahogy különböztetni. Egy fél óráig kerestem valamit, amivel megkülönböztethetővé válhat.... hát.... találtam egy kis fonalat és egy csengőt.... xD
Így lett csengős fogkefém. Szabadalmaztatni fogom, ez lesz a KykkyBell fogkefe. Tiszta raj  8-)
Mutatom az új termékem:

Amúgy egyéb jó is történt velem. Ma bejött rajzra a magas srác. Csak így hívom, mert nem tudom a nevét. Erre megszólít pont engem (rajtam kívül csak vagy 10-en festettek), hogy oda tudnám neki adni a festőfelszerelésem 10 percre, mert gyorsan megcsinálja a háziját. Erre összeszedelőzködöm és  átadom a helyemet is. Tisztára el volt a kedvességemtől ájulva. Ennyire bunkónak nézek ki? :") ><
Beszélgettünk meg minden. Tök rendes. :) Aztán összedobta a festményét és szaladt művtörire. Kövi szünetben visszabaktat és még 1x megköszöni kedvességem. Majd elmondja, hogy mit javítsak a festményemen én meg nézek rá kérdőn...  (Amúgy én kaptam Kőváritól a legnehezebb képet, mert "Te ügyes vagy!" ... Kösz.... x"D)
Erre a srác: "Csak azért segítek, mert te is rendes voltál velem..." Ja, oké. Köszi ^^ :P
Amúgy megfogadtam a tanácsait és jobb lett a  kép ^^ Köszi magas srác :"D ! :Đ
Remélem kövi héten is elfelejti megcsinálni a háziját... :P XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD De bizti jön kövi csütörtökön is, mert mindig bejön hozzánk és akkor megnézi mit csinálok. Múltkor is megdicsért, hogy elsőshöz képest ügyes vagyok :3 Nyuuuu~

Ja és kedvenc irodalom tanárnőm, a drága Márta néni "VÉLETLENÜL" nálam nyitotta ki a naplót és első padost íratott velem. Megszoptad szívem, mert boszorkány vagyok és extrán készültem, mert éreztem, hogy valamit művelni fogsz velem. Nem jött össze! Háh! Muhahahahahaaa! ˇ_ˇ

Amúgy ma már jött Flo :3 ♥ Úgy hiányzott T__T *w*
Dióhéjban ennyi lennék.
Pá emberek, talán holnap is jelentkezem :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése