2012. november 22., csütörtök

Jenő

Vasárnap érkezett meg hozzánk Jenő, német nevén Eugen. Magas és karcsú ifjú, akivel eleinte nem jöttem túl jól ki. Viszont szép tenor hangja van és igen csak jól tud magyarul és még 3 másik nyelven. Bár kissé hisztis és szereti hallatni a hangját. Viszont mikor találkozunk énekkel köszönt és állandóan mindenféle hülyeségről kérdez, hogy mi a program, meg ilyenek.
Nagyon okos és az eddig nálunk lakók közül vele egészen jóban vagyok. Egy előző lakóval fasírtban voltam és folyton ütlegelnem és noszogatnom kellett, hogy csináljon már valamit. Ezért amikor Eugen először meglátott és épp a hisztije közepén volt, elhallgatott. Aztán mikor kimentem a szobájából újra rákezdte. Valamiért ellenszenvesnek tűnhettem neki... Talán megérezte, hogy miket műveltem az elődjével. xDD
Nos, Eugenről még lentebb olvashattok és mutatok majd róla képeket is, amiket akkor csináltam, mikor aludt :P Egyébként egész aranyos :333

Nos, ezen a héten is sok minden történt velem. A jegyekkel jól állok, egész büszke vagyok magamra, hogy sikerült tartanom a szintemet. ^^
Kissé aggaszt, hogy nem voltam ma sem fakton, de elmaradt a föcink és nem volt kedvem 1 óráig ott ülni a padon :S
Tudjátok mi az a Bééé? Nem? Tipp?
Nos, ez a mi (Hachi, Gabi, Petra, Lilla, Gréti) nyelvünkön annyit tesz...áh, inkább nem árulom el... Ne tudjátok meg milyen fejet vágnak, ha arról beszélgetünk, hogy 6-an Bééztünk... :") Muhahahaaa ><

Óh, istenem! Ha van barátnője, miért néz rám úgy, mintha nem látott volna még fehér embert?! Miért vigyorog rám messziről, aztán mintha inteni akarna, de végül tétován tovább áll... Miért? T_T Nyüsssz~
* vissza száll a földre*
Khm.... szóval....hol is tartottam? :"D

Holnap animemeet és jönni akar Marci O.o (ő az, akivel nagyon összevesztem és egy jó fél éve nem is beszéltünk.) Igazából nem tudom, hogy akarok-e vele találkozni. Már csak a gondolattól kiráz a hideg. Kínos lenne, mert én nem felejtek egyhamar... :| Majd Ayame (ha még él :"D) megvéd. Remélem....Q.Q Arról már nem is beszélve, hogy ha holnap se jön Flo, akkor mi a francot kezdek magammal 2 órán keresztül a Megyóban?
Mind1, csak lesz valahogy...

Apropó, ígértem, hogy  mutatok pá képet Jenőről.
Szóval, Jenő épp ásít (lekaptam nyitott szájjal)

Ez pedig profilból van, szerintem egész helyes. :"D


És ha most agyfaszt kapva ülsz a gép előtt és közben azt kérdezed magadtól, hogy miaf*szez, akkor jól gondolod: Jenő egy mosógép! ^^

Most pedig néhány egyéb fotó:
Samu, a rajzterem csontváza, akit ma egy kissé kidekoráltunk.

Ágó és Samu:

Samu és én:

És Flociról egy kép Pikachuval :3

Ennyi voltam mára!
~Chuuuuuu

2 megjegyzés: