2012. november 2., péntek

Pizsi party XD

Nyüsszentés nektek kedves olvasóim! ^^
Képzeljétek, tegnap (vagy ma? Nem tom xD) nálunk aludt Flo. Este 6-körül jött és kissé megilletődve nézett szét szerény kis hajlékunkban. A szülei és a húga is bejöttek (azért megnézték hova hozzák a gyereket :"D ami érthető ^^) kicsit beszélgettünk majd elmentek.
Flo összehaverkodott Risával (már mint a papagájjal xD Mi eddig is barátok voltunk.. .:P) és Hitler (Fityu) is tetszett neki. Azt mondta, olyan ártatlannak néz ki... ahha... neked még nem csípett bele a kezedbe édesem :P
Aztán megvacsiztunk, jól kikentük a hasunkat. Leültünk kicsit beszélgetni anyáékkal és kiskori fényképeket nézegettünk rólam... hát... volt néhány érdekes kép, amin jókat röhögtünk. :")

Az este legfurább része az volt, amikor Flo kijelentette, hogy ő fél a babáimtól. Ugyan is a külső szobámban egy polc tele van Barbie és porcelán babákkal + 2db életnagyságú, kb. 120 cm-es baba.
Kérdezem tőle, hogy mi oka van félni tőlük, mire ő: Nekem kiskoromban 2 Barbie-m volt, azoknak is felgyújtottam a haját....
Ööö... oké. Nincs több kérdésem xD
Szóval míg letusoltam, addig a 2 nagy babát bezártam a másik szobámba. Ettől ő jobban érezte magát addig, amíg ezt nem mondtam: " nem értem mire jó ez neked... 2 babával több vagy kevesebb... még így is maradt vagy 40 xD"
Szegény milyen fejet vágott xDDDD Néha olyan gonosz vagyok >_< De élvezem ;) Muhahahahahaaa :D
Aztán kijöttem a fürdőből és meglátom, hogy a bolond ballagásra készített papír késem nem a helyén van. Na vajon miét....? Ez a jóember egy papír késsel akarta megvédeni magát, ha netalántán 40 baba rátámadna :"D
Egyébként a zenélő és mozgó porcelán babámtól teljesen kiakadt. Szinte reszketett félelmében. Höhöhöhööö :3 XD
Megnéztük a Ted-et, de nem is nagyon érdekelt minket, inkább csak beszélgettünk. Aztán kitárgyaltuk az animéket/mangákat és elkezdtük nézni a Vándorló palotát. Howl-ra egyszerre csorgattuk a nyálunkat, de elálmosodtunk és olyan 3-körül ágyba bújtunk. Még beszélgettünk egy jó fél órát és leoltottam a villanyt.
Mire szóba jött Nezumi, erre ő: " Az egyik animében a csajt Nezuminak hívják..."
Én: "Melyikben?"
Semmi válasz. Flo kidőlt xD

És láss csodát, a babák életben hagytak minket, hisz reggel 11-kor keltünk. Felöltöztünk és elvittem falutúrára. Semmilyen bolt nem volt nyitva, így még egy rohadt karkötőt sem tudtam neki venni. -.-
I ♥ Ebes ._.
De a kispark, a vasút oldalás, a főtér ilyenkor ősszel nagyon szép és tetszett neki (remélem). Aztán haza jöttünk, megkajáltunk. Anyával a nappaliban beszélgettünk, miközben Flo simizte Risát, aki nagyon megkedvelte, vagy csak kihasználta XDDDD

Aztán megint a babák jöttek szóba, erre hirtelen megszólal anya telefonja és Flo sikítva ugrik egyet. xD Olyan kis galamb lelkű :") ♥
A szülei voltak azok. Jöttek érte :S Kicsit még bejöttek beszélgetni és elmentek.
Olyan jó volt Floval ^^ Ez volt az első olyan ittalvós bulim, ahol nem kívántam azt, hogy menjen már innen a francba, sőt miután elment már is hiányzott T_T Nyuuuuu~
Na, mutatok pár képet, amik eléggé debilisek lettek, de nem érdekel XD Ezek a vasútnál készültek.



Mentem, pá! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése