2012. december 2., vasárnap

Tötörö~

Mi újság velem mostanában?
Semmi extra. A héten tanultam, mint a gép, örülök, hogy élek. Ráadásul még szombaton is suli volt utána meg túráztam. Fuck.
Floci egész héten beteg volt, kis híján kórház lett a vége. Hiányzik T_T
Sok hülyülés volt a héten, de nincs kedvem leírni őket. Gondoltam, csak jelentkezem, hogy lássátok MÉG élek.
Mostanában sokat rajzolok, gondoltam megmutatom miket.
Ő pillangó kisasszony, tollrajz.

Ő pedig Vic Fuentes a Pierce the Viel énekese, aki mellesleg rohadt kawaii. *-* A cukisága kiengesztel azért, mert nem játszik valami jó zenét. Nyuuu~ xDD

Ez pedig a Csütörtöki tök, ugyanis végre volt energiám betolni a képem faktra, ahol kiszemeltem ezt a rücskös tököt.

Holnap csak 3 órám lesz, rövidítve, szóval jövök haza festeni. Valamiért a festéssel még mindig hadi lábon állok. Hümmm... :/
Amúgy a sulinak van karácsony fája és adventi koszorúja is. Nem is a Megyó lenne ♥
Azt hiszem boldogabb nem is lehetnék. Noha nagyon kemény suli és nagy az elvárás, de csöppet sem bánom, hogy ebbe a közösségbe tartozom.
Apropó, uncsim Pestre akar költözni ősszel és ha minden jól megy, talán az őszi conra el tud kísérni, így anya nyugodt szívvel enged el. Árpi, ajánlom, hogy költözz el, mert ha nem, én rugdoslak el Pestig XD ♥
No, ennyi.
Megyek Higashi no Edent nézni.
Oya'! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése