2012. december 13., csütörtök

Tyűha! :)

Üdv! Rég jelentkeztem.
Kissé elfoglalt vagyok mostanában, mondhatni el vagyok havazva :") Egyébként tegnap egy kafa hógolyózást vágtunk le Gabiékkal meg Tibiékkel a Megyóban. Barni belevágott a hóba. Ezt még megbosszulom! Nyuuu~

Sok minden történt, amiről ismét nincs kedvem beszámolni. Dióhéjban annyi, hogy néha elgondolkozom olyan dolgokon, amiken talán más ember nem törné a fejét és egy normálisabb embert nem idegesítene... :|
Több sebből is vérzik piciny szívem :") Nyugi, nem szerelmi baj, hisz a szerelmi életem egyenlő a nagy, büdös semmivel.
Apropó, 2012.12.12-én azt akartam kívánni, hogy legyen egy pasim, de rájöttem, hogy egy ilyen fontos kívánságot nem szabad elvesztegetni egy palira. Annyit egyik hímnemű sem ér meg.(kivéve az én drág virtuális anime pasijaim *-*) Túlontúl önző vagyok, de nem érdekel. Azt hittem nálam a világon önzőbb nincs. Tévedtem. Rohadt nagyod.
Hogy csalódott vagyok-e? Igen, mondhatni... Olyasvalakiben csalódni akit szeretek. Hümmm...

Azt hiszem ősz szakállat növesztek és elvonulok egy buddhista kolostorba. Kopaszra nyíratom a fejem és feleszek egy olyan csini narancs rucit és elmélkedni fogok mindenféléről. Mindenki békén fog hagyni és talán 100 év múlva úgy fognak emlegetni, mint a nagy Gondolkodót. :"D
Már ha 100 év múlva lesz még világ. Bár nem nagyon hiszek ebben a világvége dologban, de attól félek, hogy egyedül én élem túl és mi lesz akkor, ha elfogy a csokim?! T_T Igen, akkor fog kipusztulni végleg az emberiség :S
Meg aztán nem lehet világvége, hisz januárban Attila bácsinak kiállítása lesz, amire természetesen elmegyek. Azt mondta, hogy meghívó is ad majd *-* Már alig várooom *---------*
Amúgy vele utaztam hazafele a buszon. Rég beszélgettünk már ennyit, kicsit hiányzott. Kővárival is elvagyok, csak vele annyi baj van, hogy nem bírálja a műveimet. Ránéz, ez szép, ötös. Ennyi. Semmi kritika... ._.
Azt hiszem várom a félévi tanár cserét. Attila bácsi végre agyon nyúz majd. Asszem mazochista vagyok, de muszáj, mert a dicséretekkel nem sokra megyek. Így nem lehet fejlődni :/
Kedden meg megyünk fel Pestre, megnézni a Szépművészeti Múzeumban a Cézanne kiállítást. Nagyon várom. :3 Ma még egy filmet is néztünk róla. Nyuuuuuuuuuuu *-*

Amúgy újra kitört az FMA láz rajtam. Leszedtem a Brotherhood-ot és azt nézem. Még 4-re is képes vagyok bőgni rajta >< Örök kedvenc ♥

Újabb rajzaim majd következőleg felteszem, ha 21-ig nem jutnék géphez, akkor mindenkinek üzenem: Boldog világvégét és a csokikat jól raktározzátok el, nehogy éhen haljak :P
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése