2012. december 20., csütörtök

Szösszenet

Üdv!
Először is mesélnék a keddi napomról. A 3 órás vonatút szuper volt, szeretek buszozni/vonatozni/kocsikázni és szerencsére a többiek is. A Szépművészeti Múzeumban a Cézanne kiállítás csodás volt és még hébe-hóba feltűnt 1-1 Manet vagy Monet kép is (persze az ismeretlenebb műveik is). Magával ragadó volt, csak tátottam a számat, mint hülyegyerek a cirkuszban. Az állandó kiállítások is szuperek voltak. Rodin vagy a vallásos képek is lenyűgözőek voltak. Az egész épületet áthatotta valamilyen nemesség, pompa és meghittség, de még is valahol egyszerű és nagyszerű volt. Amikor beléptem a vallásos képekkel teli termekbe, halotti csönd honolt, de még sem volt kellemetlen a hangulat, olyan szent és elérhetetlennek tűnt.
Aztán megnéztük Bukta Imre kiállítását is. Bár modern művész, mégis meglepően jó volt. Bár kell némi nyitottság felé, hisz képei nem átlagosak. Ötvöz különböző technikákat és a képeinek erős mondani valójuk van, őszintén szólva csak 4-5-öt sikerült teljesen megértenem. De nem csak képekkel találkozhattunk, volt egy kés, amin egy disznó volt, a disznóban pedig egy felvágott, már kicsontozott röfi. Ez elgondolkodtatott.
Viszont az emberek aranyban nem tetszett. Túl fáradtak voltunk és csak szenvedtünk.
Találkoztam Flo legjobb barátnőjével, Leával is. Aranyos lány, bár kissé zárkózott, de teljesen rendben van és a húga is kawaii ^^

Szerdán itthon tespedtem. Este 9:30-kor érkeztünk meg és szerdán 9-ig aludtam. x) Meg kicsit le is betegedtem.
A mai napom tűrhető volt, bár matekból írtunk. Fuck. -.-

Ami legjobban lefárasztott, az a 3 rajz óra volt. Főleg a szünetek teltek érdekesen. A rajzteremben van egy nagy kanapé, arra leültünk néhányan és kapásból 4-en az ölemben termettek, ami lássuk be, nem a legkényelmesebb. Kinyomták a lépem, a belsőszerveim átrendeződtek és Otani még mindig nem ismerkedett meg a személyes zóna fogalmával. :"D
Mutatom, hogy jobban átérezzétek fájdalmam:
(igen, aki kétségbeesetten próbál menekülni, az én vagyok xD)

Aztán rajzon krokikat csináltunk(gyors vázlat) és én Gagnam Style-os pózba álltam be. Muhahahhaaaa :D
Ennyi lennék. Holnap világvége, úgyhogy mindenkinek kellemes világvégét! ;)
Ja és holnap osztály karácsonyi buli, már kíváncsi vagyok engem ki húzott *o*
Oya~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése